Μάρκετινγκ ανάδειξης μνημείων παγκόσμιας κληρονομιάς : μια συστημική προσέγγιση : μεταπτυχιακή διατριβή
Η παρούσα μελέτη ασχολείται με τη συστημική θεωρία και το μάρκετινγκ. Η συστημική θεωρία είναι (ή φιλοδοξεί να γίνει) μια υπερθεωρία που μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα πεδία Αν και στο κομμάτι της οργάνωσης και της διοίκησης (μεταξύ άλλων) έχουν γίνει σημαντικές μελέτες και προσεγγίσεις με βάση τη σ...
Saved in:
| Main Author: | |
|---|---|
| Corporate Author: | |
| Other Authors: | , |
| Format: | Thesis Book |
| Language: | Greek |
| Published: |
2016.
|
| Subjects: | |
| Online Access: | http://hdl.handle.net/11610/17544 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|