Μάρκετινγκ ανάδειξης μνημείων παγκόσμιας κληρονομιάς : μια συστημική προσέγγιση : μεταπτυχιακή διατριβή

Η παρούσα μελέτη ασχολείται με τη συστημική θεωρία και το μάρκετινγκ. Η συστημική θεωρία είναι (ή φιλοδοξεί να γίνει) μια υπερθεωρία που μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα πεδία Αν και στο κομμάτι της οργάνωσης και της διοίκησης (μεταξύ άλλων) έχουν γίνει σημαντικές μελέτες και προσεγγίσεις με βάση τη σ...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Γκικόπουλος, Νικόλαος
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Πολιτισμική Πληροφορική και Επικοινωνία
Other Authors: Παπαγεωργίου, Δημήτρης (dgs [Επιβλέπων καθηγητής]), Χουρμουζιάδη, Αναστασία Γ. (dgsf)
Format: Thesis Book
Language:Greek
Published: 2016.
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11610/17544
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Internet

http://hdl.handle.net/11610/17544