Μάρκετινγκ ανάδειξης μνημείων παγκόσμιας κληρονομιάς : μια συστημική προσέγγιση : μεταπτυχιακή διατριβή
Η παρούσα μελέτη ασχολείται με τη συστημική θεωρία και το μάρκετινγκ. Η συστημική θεωρία είναι (ή φιλοδοξεί να γίνει) μια υπερθεωρία που μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα πεδία Αν και στο κομμάτι της οργάνωσης και της διοίκησης (μεταξύ άλλων) έχουν γίνει σημαντικές μελέτες και προσεγγίσεις με βάση τη σ...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | |
| Άλλοι συγγραφείς: | , |
| Μορφή: | Thesis Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Δημοσίευση: |
2016.
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://hdl.handle.net/11610/17544 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|