Διερεύνηση της βελτίωσης των χρόνων εξυπηρέτησης πελατών στο ταχυδρομείο της πόλης της Χίου με χρήση μεθόδων στατιστικού ελέγχου ποιότητας : πτυχιακή εργασία

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Μουρτζάς, Αριστείδης
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: Πανεπιστήμιο Αιγαίου Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης - Τ.Μ.Ο.Δ. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης
Άλλοι συγγραφείς: Βασιλάκης, Παναγιώτης Β. (dgs [Επιβλέπων καθηγητής])
Μορφή: Thesis Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Δημοσίευση: 2008.
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://hdl.handle.net/11610/8591
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Διαδίκτυο

http://hdl.handle.net/11610/8591