Academic Journal
Psychological Specificity of Persistence in Students
| Τίτλος: | Psychological Specificity of Persistence in Students |
|---|---|
| Συγγραφείς: | S V Baranova |
| Πηγή: | RUDN Journal of Psychology and Pedagogics, Vol 0, Iss 2, Pp 67-71 (2014) |
| Στοιχεία εκδότη: | Peoples’ Friendship University of Russia (RUDN University), 2014. |
| Έτος έκδοσης: | 2014 |
| Συλλογή: | LCC:Education LCC:Psychology |
| Θεματικοί όροι: | системно-функциональный подход, настойчивость, личностные черты, Education, Psychology, BF1-990 |
| Περιγραφή: | The article is devoted to the problem of revealing the psychological features of persistence within the framework of the systemic-functional approach developed by A. I Krupnov. The results of the empirical research of the psychological structure of persistence and personality traits of students are considered. |
| Τύπος εγγράφου: | article |
| Περιγραφή αρχείου: | electronic resource |
| Γλώσσα: | English Russian |
| ISSN: | 2313-1683 2313-1705 |
| Relation: | http://journals.rudn.ru/psychology-pedagogics/article/view/8094; https://doaj.org/toc/2313-1683; https://doaj.org/toc/2313-1705 |
| Σύνδεσμος πρόσβασης: | https://doaj.org/article/dd8c7abdc07d4be9a170f3d123d7ccbb |
| Αριθμός Καταχώρησης: | edsdoj.8c7abdc07d4be9a170f3d123d7ccbb |
| Βάση Δεδομένων: | Directory of Open Access Journals |
καταχωρήστε σχόλιο πρώτοι!