Academic Journal

Psychological Specificity of Persistence in Students

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Τίτλος: Psychological Specificity of Persistence in Students
Συγγραφείς: S V Baranova
Πηγή: RUDN Journal of Psychology and Pedagogics, Vol 0, Iss 2, Pp 67-71 (2014)
Στοιχεία εκδότη: Peoples’ Friendship University of Russia (RUDN University), 2014.
Έτος έκδοσης: 2014
Συλλογή: LCC:Education
LCC:Psychology
Θεματικοί όροι: системно-функциональный подход, настойчивость, личностные черты, Education, Psychology, BF1-990
Περιγραφή: The article is devoted to the problem of revealing the psychological features of persistence within the framework of the systemic-functional approach developed by A. I Krupnov. The results of the empirical research of the psychological structure of persistence and personality traits of students are considered.
Τύπος εγγράφου: article
Περιγραφή αρχείου: electronic resource
Γλώσσα: English
Russian
ISSN: 2313-1683
2313-1705
Relation: http://journals.rudn.ru/psychology-pedagogics/article/view/8094; https://doaj.org/toc/2313-1683; https://doaj.org/toc/2313-1705
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://doaj.org/article/dd8c7abdc07d4be9a170f3d123d7ccbb
Αριθμός Καταχώρησης: edsdoj.8c7abdc07d4be9a170f3d123d7ccbb
Βάση Δεδομένων: Directory of Open Access Journals