Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
| Τίτλος: |
PROFESSIONAL EDUCATION IN SWITZERLAND: APPROACHES TO DEVELOPMENT OF CONTENT AND LEARNING OUTCOMES EVALUATION |
| Συγγραφείς: |
Anton P. Romaev, Alla A. Lyamina |
| Πηγή: |
Вестник Северо-Кавказского федерального университета, Vol 0, Iss 6, Pp 278-283 (2022) |
| Στοιχεία εκδότη: |
North Caucasus Federal University, 2022. |
| Έτος έκδοσης: |
2022 |
| Συλλογή: |
LCC:Economics as a science |
| Θεματικοί όροι: |
профессиональное образование, болонский процесс, швейцария, модуль, ects, professional education, bologna process, switzerland, module, Economics as a science, HB71-74 |
| Περιγραφή: |
The item offers a view on the experience of Switzerland joining the Bologna process; there is also description regarding certain approaches to developing the content for professional training and ways to evaluate the learning outcomes. |
| Τύπος εγγράφου: |
article |
| Περιγραφή αρχείου: |
electronic resource |
| Γλώσσα: |
Russian |
| ISSN: |
2307-907X |
| Relation: |
https://vestnikskfu.elpub.ru/jour/article/view/1780; https://doaj.org/toc/2307-907X |
| Σύνδεσμος πρόσβασης: |
https://doaj.org/article/485b7e2e607b45168e9ae9fd50c67dba |
| Αριθμός Καταχώρησης: |
edsdoj.485b7e2e607b45168e9ae9fd50c67dba |
| Βάση Δεδομένων: |
Directory of Open Access Journals |