Academic Journal

PROFESSIONAL EDUCATION IN SWITZERLAND: APPROACHES TO DEVELOPMENT OF CONTENT AND LEARNING OUTCOMES EVALUATION

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Τίτλος: PROFESSIONAL EDUCATION IN SWITZERLAND: APPROACHES TO DEVELOPMENT OF CONTENT AND LEARNING OUTCOMES EVALUATION
Συγγραφείς: Anton P. Romaev, Alla A. Lyamina
Πηγή: Вестник Северо-Кавказского федерального университета, Vol 0, Iss 6, Pp 278-283 (2022)
Στοιχεία εκδότη: North Caucasus Federal University, 2022.
Έτος έκδοσης: 2022
Συλλογή: LCC:Economics as a science
Θεματικοί όροι: профессиональное образование, болонский процесс, швейцария, модуль, ects, professional education, bologna process, switzerland, module, Economics as a science, HB71-74
Περιγραφή: The item offers a view on the experience of Switzerland joining the Bologna process; there is also description regarding certain approaches to developing the content for professional training and ways to evaluate the learning outcomes.
Τύπος εγγράφου: article
Περιγραφή αρχείου: electronic resource
Γλώσσα: Russian
ISSN: 2307-907X
Relation: https://vestnikskfu.elpub.ru/jour/article/view/1780; https://doaj.org/toc/2307-907X
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://doaj.org/article/485b7e2e607b45168e9ae9fd50c67dba
Αριθμός Καταχώρησης: edsdoj.485b7e2e607b45168e9ae9fd50c67dba
Βάση Δεδομένων: Directory of Open Access Journals