Bibliographic Details
| Title: |
Ψηφιακή επιχειρηματικότητα και τεχνητή νοημοσύνη ; Digital entrepreneurship and artificial intelligence |
| Authors: |
Στάγκας, Δημήτριος |
| Contributors: |
Φούσκας, Κωνσταντίνος, Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική |
| Publisher Information: |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
| Publication Year: |
2024 |
| Collection: |
University of Macedonia: Psepheda - Digital Library & Institutional Repository |
| Subject Terms: |
Δεξιότητες, Επιχειρηματικό μοντέλο, Επιχειρηματίας |
| Description: |
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024. ; Στις μέρες μας, η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης έχει εξαπλωθεί σε ένα αρκετά ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων στον επιχειρηματικό και όχι μόνο τομέα. Καθημερινά πλήθος επιχειρήσεων επιλέγουν AI τεχνικές ώστε να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους και να αποκομίσουν τα μεγαλύτερα δυνατά οικονομικά οφέλη. Η παρακάτω έρευνα αρχικά αποσκοπεί στην ανάλυση του τι σημαίνει η έννοια επιχειρηματίας και στο ποια είναι εκείνα τα δομικά χαρακτηριστικά που ορίζουν τον ικανό επιχειρηματία. Μέσω της μελέτης της ενδεδειγμένης βιβλιογραφίας, παρουσιάζονται ορισμένα μοντέλα που υποβοηθούν το άτομο να αναπτύξει τις επιχειρηματικές του δεξιότητες με τέτοιο τρόπο ώστε να καταστεί ικανή η βιωσιμότητα ολόκληρης της επιχειρηματικής οντότητας. Έπειτα, τονίζεται η σημασία που προσδίδει η συνδρομή της τεχνολογίας στο εν λόγω εγχείρημα, καθώς και η υποστήριξη των επιχειρηματικών αποφάσεων από τις καινούργιες ψηφιακές τεχνολογίες που έχουν «κατακλύσει» το σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον. Από εκεί και πέρα, περιγράφεται με κατανοητό τρόπο η μεγάλη αλλαγή που έχει επιφέρει η εισχώρηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στη λειτουργία των επιχειρήσεων που έχουν επιλέξει ήδη να την υιοθετήσουν. Κρίνεται απαραίτητη η διάσπαση της στρατηγικής σε δύο τομείς, με τον πρώτο να ασχολείται με τις επιπτώσεις σε επίπεδο οντότητας και το δεύτερο σε ατομικό επίπεδο. Επιπλέον, σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα που έχουν δημιουργηθεί από την επίδραση της Τεχνητής Νοημοσύνης και σκοπό έχουν την άνοδο της κερδοφορίας μέσω της προσέλκυσης νέων πελατών αλλά και την δημιουργία μίας καινούργιας αγοράς αγαθών και υπηρεσιών. Τέλος, διαμέσου της μελέτης ενός ερωτηματολογίου με στοχευμένα ερωτήματα που αφορούν τη συνύπαρξη Τεχνητής Νοημοσύνης και επιχειρηματία αλλά και της στατιστικής ανάλυσης αυτού, επιχειρείται η απάντηση σε ορισμένα υποθετικά ερευνητικά ερωτήματα τα οποία αποτελούν οδηγό τόσο για την ίδια την μελέτη που έχει πραγματοποιηθεί όσο και για μελλοντική έρευνα πάνω σε αυτό το ... |
| Document Type: |
thesis |
| Language: |
Greek, Modern (1453-) |
| Relation: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/31635 |
| Availability: |
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/31635 |
| Rights: |
Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές ; http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ |
| Accession Number: |
edsbas.6D66A6A2 |
| Database: |
BASE |