Academic Journal

Методология маркетинга

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Τίτλος: Методология маркетинга
Στοιχεία εκδότη: Институт парламентаризма и предпринимательства, 2016.
Έτος έκδοσης: 2016
Θεματικοί όροι: Современное развитие, Методологическая проблема, Категориальный аппарат, Маркетинг, Экономические отношения
Τύπος εγγράφου: Article
Περιγραφή αρχείου: application/pdf
Γλώσσα: Russian
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://elib.gstu.by/handle/220612/20688
Αριθμός Καταχώρησης: edsair.od......2959..16c55ed5d00f2214e00c2757888e262c
Βάση Δεδομένων: OpenAIRE
Περιγραφή
Η περιγραφή δεν είναι διαθέσιμη