Academic Journal

Мерчендайзинг как инструмент маркетинговых коммуникаций

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Τίτλος: Мерчендайзинг как инструмент маркетинговых коммуникаций
Στοιχεία εκδότη: БГТУ, 2018.
Έτος έκδοσης: 2018
Θεματικοί όροι: продвижение товара, маркетинговые коммуникации, мерчендайзинг, маркетинг
Τύπος εγγράφου: Article
Περιγραφή αρχείου: application/pdf
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://openrepository.ru/article?id=46259
Αριθμός Καταχώρησης: edsair.httpsopenrep..7036cca7690f0f8e98565a90bd5499b0
Βάση Δεδομένων: OpenAIRE
Περιγραφή
Η περιγραφή δεν είναι διαθέσιμη