Academic Journal
Βιβλιοπαρουσίαση: Karl Aubrey & Alison Riley (2024). 'Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικές θεωρίες'. Τζιόλα
| Title: | Βιβλιοπαρουσίαση: Karl Aubrey & Alison Riley (2024). 'Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικές θεωρίες'. Τζιόλα |
|---|---|
| Source: | Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης; Τόμ. 10 (2024); 275-277 Dialogoi! Theory and Praxis in Education; Vol. 10 (2024); 275-277 |
| Publisher Information: | ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ - School of Early Childhood Education Faculty of Education, AUTH, 2024. |
| Publication Year: | 2024 |
| Subject Terms: | Εκπαιδευτικά συστήματα, Παιδαγωγικές θεωρίες |
| Description: | Οι συγγραφείς Karl Aubrey & Alison Riley του βιβλίου "Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικές θεωρίες" με σαφήνεια, επιχειρήματα και παραδείγματα μας εισάγουν στη χρονολογική παρουσίαση επώνυμων στοχαστών του τελευταίου αιώνα, με θεματικές για την πρώιμη/προσχολική, Α/θμια, Β/θμια, Γ/θμια και την εκπαίδευση ενηλίκων. Το βιβλίο απευθύνεται στο αναγνωστικό κοινό που ενδιαφέρεται για την τυπική ή την άτυπη εκπαίδευση και τη μάθηση, για την έρευνα, την κριτική και συνθετική σκέψη. Οι παιδαγωγικές θεωρίες και οι σχολές σκέψης για τον συμπεριφορισμό, τον κονστρουκτιβισμό, την ανθρωπιστική σχολή παρουσιάζονται δομημένα και μεθοδικά μέσω των διανοητών και οραματιστών τους, όπως ενδεικτικά σημειώνουμε των Ivan Pavlov, John Watson, B.F.Skinner, John Dewey, Jean Piaget, Jerome Bruner, Lev Vygotsky, Carl Rogers, Abraham Maslow, A.S.Neil, Paulo Freire, Carol Dweck. |
| Document Type: | Article |
| File Description: | application/pdf |
| Language: | Greek |
| ISSN: | 2459-3737 |
| Access URL: | https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/dialogoi/article/view/39275 |
| Rights: | CC BY NC SA |
| Accession Number: | edsair.epublishingj..76a9e155afefb51690429a1e9f3bbb4b |
| Database: | OpenAIRE |
| ISSN: | 24593737 |
|---|