Academic Journal

Βιβλιοπαρουσίαση: Karl Aubrey & Alison Riley (2024). 'Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικές θεωρίες'. Τζιόλα

Bibliographic Details
Title: Βιβλιοπαρουσίαση: Karl Aubrey & Alison Riley (2024). 'Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικές θεωρίες'. Τζιόλα
Source: Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης; Τόμ. 10 (2024); 275-277
Dialogoi! Theory and Praxis in Education; Vol. 10 (2024); 275-277
Publisher Information: ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ - School of Early Childhood Education Faculty of Education, AUTH, 2024.
Publication Year: 2024
Subject Terms: Εκπαιδευτικά συστήματα, Παιδαγωγικές θεωρίες
Description: Οι συγγραφείς Karl Aubrey & Alison Riley του βιβλίου "Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικές θεωρίες" με σαφήνεια, επιχειρήματα και παραδείγματα μας εισάγουν στη χρονολογική παρουσίαση επώνυμων στοχαστών του τελευταίου αιώνα, με θεματικές για την πρώιμη/προσχολική, Α/θμια, Β/θμια, Γ/θμια και την εκπαίδευση ενηλίκων. Το βιβλίο απευθύνεται στο αναγνωστικό κοινό που ενδιαφέρεται για την τυπική ή την άτυπη εκπαίδευση και τη μάθηση, για την έρευνα, την κριτική και συνθετική σκέψη. Οι παιδαγωγικές θεωρίες και οι σχολές σκέψης για τον συμπεριφορισμό, τον κονστρουκτιβισμό, την ανθρωπιστική σχολή παρουσιάζονται δομημένα και μεθοδικά μέσω των διανοητών και οραματιστών τους, όπως ενδεικτικά σημειώνουμε των Ivan Pavlov, John Watson, B.F.Skinner, John Dewey, Jean Piaget, Jerome Bruner, Lev Vygotsky, Carl Rogers, Abraham Maslow, A.S.Neil, Paulo Freire, Carol Dweck.
Document Type: Article
File Description: application/pdf
Language: Greek
ISSN: 2459-3737
Access URL: https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/dialogoi/article/view/39275
Rights: CC BY NC SA
Accession Number: edsair.epublishingj..76a9e155afefb51690429a1e9f3bbb4b
Database: OpenAIRE
Description
ISSN:24593737