Academic Journal

Το εκπαιδευτικό ντοκιμαντέρ «Γέφυρες Γνώσης» ως διδακτικό εργαλείο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης μαθητών δημοτικού στο πλαίσιο της Ανάπτυξης Ψηφιακού Οπτικοακουστικού Υλικού

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Τίτλος: Το εκπαιδευτικό ντοκιμαντέρ «Γέφυρες Γνώσης» ως διδακτικό εργαλείο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης μαθητών δημοτικού στο πλαίσιο της Ανάπτυξης Ψηφιακού Οπτικοακουστικού Υλικού
Πηγή: Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC]. 6
Στοιχεία εκδότη: National Documentation Centre (EKT), 2025.
Έτος έκδοσης: 2025
Περιγραφή: Γενικός στόχος του παρόντος άρθρου είναι η διερεύνηση του εκπαιδευτικού ντοκιμαντέρ «Γέφυρες Γνώσης» που δημιουργήθηκε στα πλαίσια του ΔΜΠΣ «Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός Διαδικτυακής (Online) Εκπαίδευσης» και συγκεκριμένα στα πλαίσια του μαθήματος «Ανάπτυξη Ψηφιακού Οπτικοακουστικού Υλικού» με διδάσκοντα τον κύριο Σοφό Αλιβίζο. Επηρεασμένοι από το φαινόμενο της προσφυγικής κρίσης, προχωρήσαμε στη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού ντοκιμαντέρ με κύριο θέμα την ένταξη των παιδιών προσφύγων στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Το ντοκιμαντέρ, έχει σχεδιαστεί για μαθητές που φοιτούν στην έκτη τάξη του δημοτικού σχολείου, αλλά μπορεί να αξιοποιηθεί και για άλλους επιμορφωτικούς σκοπούς, απευθυνόμενο σε ευρύτερο κοινό. Κύριος στόχος, έπειτα από την παρακολούθηση του εκπαιδευτικού ντοκιμαντέρ, είναι η ενημέρωση των παιδιών για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά πρόσφυγες ερχόμενα στην Ελλάδα, η ευαισθητοποίησή τους, αλλά και η επιμόρφωσή τους αναφορικά με το τι είναι τελικά η Δομή Προσωρινής Φιλοξενίας Προσφύγων και το τμήμα ΖΕΠ που παρακολουθούν πολλοί συμμαθητές τους και που συχνά δε γνωρίζουν πραγματικά περί τίνος πρόκειται. Ακόμη, στόχο αποτελεί η ενημέρωση των παιδιών σχετικά με το πώς η Δομή Προσωρινής Φιλοξενίας Προσφύγων και το τμήμα ΖΕΠ μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά πρόσφυγες, κυρίως στο εκπαιδευτικό κομμάτι. Για την επίτευξη των στόχων αυτών, προτείνονται εκπαιδευτικές δραστηριότητες
Τύπος εγγράφου: Article
ISSN: 2732-639X
DOI: 10.12681/afiinmec.39824
Αριθμός Καταχώρησης: edsair.doi...........c48e5cec4ae83f3622cddd0e095f7cbc
Βάση Δεδομένων: OpenAIRE
Περιγραφή
ISSN:2732639X
DOI:10.12681/afiinmec.39824