Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
| Τίτλος: |
BOOK REVIEW Marketing 6.0: The Future Is Immersive Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, and Iwan Setiawan John Wiley & Sons, 2023. 256 pp. ISBN 978-1-119-83521-9 (hardcover) |
| Συγγραφείς: |
Thittapong Daengrasmisopon |
| Στοιχεία εκδότη: |
Stamford International University, 2025. |
| Έτος έκδοσης: |
2025 |
| Θεματικοί όροι: |
Marketing, FOS: Economics and business, Metaverse, Metamarketing, Digital Marketing, Marketing Technology, Immersive Experience |
| Περιγραφή: |
ASEAN Journal of Management & Innovation, 12, 2, 1 - 4 |
| Τύπος εγγράφου: |
Article |
| DOI: |
10.14456/ajmi.2025.13 |
| Αριθμός Καταχώρησης: |
edsair.doi...........a8cd91bfa1a00fdf2f58fa7668fbcd3c |
| Βάση Δεδομένων: |
OpenAIRE |