Μέθοδοι εσωτερικής αξιολόγησης πανεπιστημίων
H πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών του τμήματος Στατιστικής & Αναλογιστικών – Χρηματοοικονομικών Μαθηματικών της Σχολής Θετικών επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Ο τίτλος της εργασίας είναι «Μέθοδοι εσωτερικής αξιολόγησης Πανεπιστημίων» και αποτελε...
Saved in:
| Main Author: | |
|---|---|
| Other Authors: | |
| Language: | Greek |
| Published: |
2015
|
| Subjects: | |
| Online Access: | https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*975*B6Y*BE*E5*98J*C2*3B*97*C6*DC*FA*FF*D2&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=2&WebPageNr=1&SearchTerm1=2007%20.1.77308&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=2 http://hdl.handle.net/11610/8069 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Summary: | H πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών του τμήματος Στατιστικής & Αναλογιστικών – Χρηματοοικονομικών Μαθηματικών της Σχολής Θετικών επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Ο τίτλος της εργασίας είναι «Μέθοδοι εσωτερικής αξιολόγησης Πανεπιστημίων» και αποτελείται από τα 5 εξής κεφάλαια : Η αξιολόγηση των Πανεπιστημίων στην Ε.Ε. Η αξιολόγηση Πανεπιστημίων στην Ελλάδα Το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης μαθήματος και διδασκόντων ως εργαλείο έρευνας: Αξιολόγηση, Σημασία και Αξιοπιστία Σχεδιασμός ερωτηματολογίων αξιολόγησης Παράδειγμα επεξεργασίας ερωτηματολογίου αξιολόγησης του τμήματος Στατιστικής & Αναλογιστικών – Χρηματοοικονομικών Μαθηματικών Το αντικείμενο της εργασίας είναι η μελέτη των συστημάτων εσωτερικής αξιολόγησης των Πανεπιστημίων στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην Ελλάδα, και η αντίστοιχη νομοθεσία που εφαρμόζεται. Επιπλέον, αναλύεται η χρησιμότητα του ερωτηματολογίου ως εργαλείο έρευνας για την εσωτερική αξιολόγηση, περιγράφεται ο σχεδιασμός του, και παρουσιάζονται παραδείγματα τέτοιων ερωτηματολογίων. Τέλος, παρατίθενται τα αποτελέσματα ανάλυσης ερωτηματολογίων που δόθηκαν σε φοιτητές του Τμήματος Στατιστικής & Αναλογιστικών – Χρηματοοικονομικών Μαθηματικών με θέμα την αξιολόγηση των διδασκόντων από τους φοιτητές. |
|---|