Αξιολόγηση και βαθμολογία μαθητών: απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Η αξιολόγηση του μαθητή πρωταγωνιστεί στην εκπαιδευτική δραστηριότητα και αλληλοεπιδρά συστημικά με μια σειρά από μεταβλητές που όλες μαζί αποτελούν το οικοδόμημα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η αξιολόγηση ενός μαθητή γίνεται υπό το πρίσμα πολλών διαστάσεων, έχοντας ως υπόβαθρο βασικές αρχές και αξ...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Γλώσσα: | el_GR |
| Δημοσίευση: |
2024
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://hdl.handle.net/11610/26568 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|