Διοικητική ανάπτυξη των νηπιαγωγών: απόψεις των νηπιαγωγών, της εκπαιδευτικής περιφέρειας Θεσσαλίας, αναφορικά με τη διοικητική τους ανάπτυξη

Στόχος της παρούσας έρευνας είναι η εξέταση της διοικητικής ανάπτυξης των νηπιαγωγών στη Θεσσαλία, καθώς και η καταγραφή των απόψεών τους σχετικά με την αναγκαιότητα επιμόρφωσής τους σε θέματα διοίκησης και οργάνωσης στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών μονάδων. Παράλληλα, η έρευνα αποσκοπεί στον εντοπισμό...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Καναβού, Κλεοπάτρα
Other Authors: Σαΐτης, Χρίστος
Language:el_GR
Published: 2024
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11610/26017
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Στόχος της παρούσας έρευνας είναι η εξέταση της διοικητικής ανάπτυξης των νηπιαγωγών στη Θεσσαλία, καθώς και η καταγραφή των απόψεών τους σχετικά με την αναγκαιότητα επιμόρφωσής τους σε θέματα διοίκησης και οργάνωσης στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών μονάδων. Παράλληλα, η έρευνα αποσκοπεί στον εντοπισμό των προτιμήσεων των νηπιαγωγών όσον αφορά τους τρόπους και τα μέσα που θα επιλέξουν για την δική τους επιμόρφωση. Για την εκτέλεση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος, η οποία επικεντρώνεται στη συλλογή μεγάλων ποσοτικών δεδομένων από πολλούς συμμετέχοντες. Επίσης, βασίζεται στη στατιστική ανάλυση των δεδομένων αυτών για την δημιουργία γενικών συμπερασμάτων και τάσεων και προσφέρει αντικειμενική εικόνα του φαινομένου λόγω των ακριβών μετρήσεων. Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ένα δομημένο και ανώνυμο ερωτηματολόγιο, το οποίο περιείχε συνολικά 25 ερωτήσεις κλειστού τύπου. Οι ερωτήσεις αφορούσαν τα δημογραφικά στοιχεία των συμμετεχόντων, το επίπεδο επιμόρφωσης, τους λόγους επιμόρφωσης, τις αποκτηθέμενες δεξιότητες και τη σημαντικότητα της επιμόρφωσης. Επιπλέον, περιείχε ενημερωτικά έντυπα και έντυπα συγκατάθεσης που ενημέρωναν τους συμμετέχοντες για την έρευνα και τα δικαιώματά τους. Η διανομή του ερωτηματολογίου έγινε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Στο διάστημα αυτό συλλέχθηκαν 100 συνολικά ερωτηματολόγια.