Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η επίδρασή του στις πωλήσεις
Τα τελευταία χρόνια, η πλειοψηφία των οργανισμών πωλήσεων εξετάζουν τρόπους που θα μπορέσουν να μεταμορφωθούν ψηφιακά επενδύοντας σημαντικά ποσά σε πρωτοπόρες τεχνολογίες αλλά και πολύτιμο χρόνο, με σκοπό να δημιουργήσουν αξία στους πελάτες τους μέσω υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και ταυτόχρονα να ενισ...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Γλώσσα: | el_GR |
| Δημοσίευση: |
2023
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://hdl.handle.net/11610/25152 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
καταχωρήστε σχόλιο πρώτοι!