Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η επίδρασή του στις πωλήσεις

Τα τελευταία χρόνια, η πλειοψηφία των οργανισμών πωλήσεων εξετάζουν τρόπους που θα μπορέσουν να μεταμορφωθούν ψηφιακά επενδύοντας σημαντικά ποσά σε πρωτοπόρες τεχνολογίες αλλά και πολύτιμο χρόνο, με σκοπό να δημιουργήσουν αξία στους πελάτες τους μέσω υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και ταυτόχρονα να ενισ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Σταυρόπουλος, Νικόλαος
Άλλοι συγγραφείς: Κακούρης, Ανδρέας
Γλώσσα:el_GR
Δημοσίευση: 2023
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://hdl.handle.net/11610/25152
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!