Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η επίδρασή του στις πωλήσεις

Τα τελευταία χρόνια, η πλειοψηφία των οργανισμών πωλήσεων εξετάζουν τρόπους που θα μπορέσουν να μεταμορφωθούν ψηφιακά επενδύοντας σημαντικά ποσά σε πρωτοπόρες τεχνολογίες αλλά και πολύτιμο χρόνο, με σκοπό να δημιουργήσουν αξία στους πελάτες τους μέσω υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και ταυτόχρονα να ενισ...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Σταυρόπουλος, Νικόλαος
Other Authors: Κακούρης, Ανδρέας
Language:el_GR
Published: 2023
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11610/25152
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Similar Items