Όψεις της διαφορετικότητας και κριτικός γραμματισμός: διδακτική αξιοποίηση των παραμυθιών στη διδασκαλία της γλώσσας στο δημοτικό
Η συγγραφή του Νέου Προγράμματος Σπουδών (2021) ανταποκρίνεται στις νέες προκλήσεις της εποχής. Με τη θεωρία του κριτικού γραμματισμού η γλώσσα αποτελεί ένα μέσο επικοινωνίας αλλά και ένα μέσο αντίληψης του ευρύτερου κοινωνικού γίγνεσθαι. Η γλωσσική επιλογή αποδίδει το νόημα ενός κειμένου σε κάθε το...
Saved in:
| Main Author: | Τρικοίλη, Αντιγόνη |
|---|---|
| Other Authors: | Οικονομάκου, Μαριάνθη |
| Language: | el_GR |
| Published: |
2023
|
| Subjects: | |
| Online Access: | http://hdl.handle.net/11610/24578 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Η διδακτική των παραμυθιών :
by: Σούρλας, Ευριπίδης Ζ.
Published: (1961) -
Ο κριτικός γραμματισμός ως πλαίσιο για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας: σχεδιασμός διδακτικής παρέμβασης σε τάξη μη τυπικής εκπαίδευσης
by: Σταθάκη, Αικατερίνη - Κυριακή
Published: (2022) -
Λαϊκά παραμύθια και παραμυθάδες της Λέρου :
Published: (2004) -
Το παραμύθι και οι Κινηματογραφικές διασκευές του 21ου αιώνα
by: ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΑ - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Published: (2015) -
Γραμματισμός στη προσχολική ηλικία
by: Παγκάλου, Χαρίκλεια
Published: (2015)