Εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο αποτελεί μια επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία γνωρίζει ραγδαία εξέλιξη και μπορεί να εφαρμοστεί σχεδόν σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους. Αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο που κάθε επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει, προκειμένου να ενισχύσει την προβολή και την πώληση...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Καραγιάννης, Αλέξανδρος |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | Παπαδοπούλου, Παναγιώτα |
| Γλώσσα: | el_GR |
| Δημοσίευση: |
2023
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://hdl.handle.net/11610/24519 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Επαύξηση του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού μέσω μικτής πραγματικότητας
από: Σιαμάντη, Δέσποινα
Δημοσίευση: (2021) -
Απτή επαυξημένη πραγματικότητα για τη σχεδίαση εσωτερικών χώρων
από: Θεοφιλίδης, Βάϊος - Πέτρος
Δημοσίευση: (2015) -
Επαυξημένη πραγματικότητα σε κινητό τηλέφωνο: από τη θεωρία στην πράξη
από: Καλαφάτης, Νικόλαος - Αριστοτέλης, κ.ά.
Δημοσίευση: (2015) -
Σχεδίαση εφαρμογής φορητής επαυξημένης πραγματικότητας για την προεπισκόπηση έργων τέχνης στον χώρο
από: Μαστιχιάδης, Φώτης - Απόστολος
Δημοσίευση: (2015) -
Επαυξημένη πραγματικότητα σε μηχανολογικές εγκαταστάσεις
από: Κοπανιάς, Γεώργιος (Λουκάς)
Δημοσίευση: (2015)