Στάσεις των εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία της κατανόησης και παραγωγής λόγου στο δημοτικό υπό το πρίσμα του κριτικού γραμματισμού και διδακτικές προτάσεις με βάση τους πολυγραμματισμούς

Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται σε μια από τις πιο καινοτόμους κατευθύνσεις στη διδακτική του γλωσσικού μαθήματος, τον κριτικό γραμματισμό. Σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με την εφαρμογή του κριτικού γραμματισμού κατά τη διδα...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Μαρούδα, Πάτρα-Φανή
Άλλοι συγγραφείς: Οικονομάκου, Μαριάνθη
Γλώσσα:el_GR
Δημοσίευση: 2022
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://hdl.handle.net/11610/24445
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Διαδίκτυο

http://hdl.handle.net/11610/24445