Μαρούδα, Π., & Οικονομάκου, Μ. (2022). Στάσεις των εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία της κατανόησης και παραγωγής λόγου στο δημοτικό υπό το πρίσμα του κριτικού γραμματισμού και διδακτικές προτάσεις με βάση τους πολυγραμματισμούς.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Μαρούδα, Πάτρα-Φανή, και Μαριάνθη Οικονομάκου. Στάσεις των εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία της κατανόησης και παραγωγής λόγου στο δημοτικό υπό το πρίσμα του κριτικού γραμματισμού και διδακτικές προτάσεις με βάση τους πολυγραμματισμούς. 2022.
Παραπομπή σε μορφή MLA (9th εκδ.)Μαρούδα, Πάτρα-Φανή, και Μαριάνθη Οικονομάκου. Στάσεις των εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία της κατανόησης και παραγωγής λόγου στο δημοτικό υπό το πρίσμα του κριτικού γραμματισμού και διδακτικές προτάσεις με βάση τους πολυγραμματισμούς. 2022.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.