Σχεδιασμός υλικού για τους ενήλικες μαθητές της ελληνικής ως ξένης με βάση τη μέθοδο text-driven approach: θεωρία και εφαρμογές για τα επίπεδα Α2-Β1
H γλώσσα δεν αποτελεί μονάχα ένα μέσο επικοινωνίας για την εξυπηρέτηση των καθημερινών αναγκών, αλλά και ένα μέσο έκφρασης του άυλου, εσωτερικού κόσμου των ανθρώπων: των αναμνήσεων, των εμπειριών, των συναισθημάτων, των ονείρων τους. Παρατηρείται, ωστόσο, ότι συχνά απουσιάζουν από τα γλωσσικά διδακτ...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Βανταράκη, Λυδία |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | Καϊλή, Χασάν |
| Γλώσσα: | el_GR |
| Δημοσίευση: |
2022
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://hdl.handle.net/11610/24440 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η γνωστική εμπλοκή των μαθητών στη διδασκαλία της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας με τη χρήση του Διαδραστικού Πίνακα
από: Γεωργιάδου, Αναστασία - χαράλαμπος
Δημοσίευση: (2015) -
Η σημασία της επικοινωνίας νηπιαγωγείου και οικογένειας και η γονεϊκή εμπλοκή στο χώρο του νηπιαγωγείου.
από: Κλημάνογλου, Σοφία - Θεολόγος
Δημοσίευση: (2015) -
Η επικοινωνία σχολείου οικογένειας στην περίοδο της κρίσης στην Ελλάδα: o ρόλος των γονέων
από: Μπότσης, Αριστοτέλης
Δημοσίευση: (2021) -
Γονεϊκή εμπλοκή και ισότητα φύλου
από: Κανάκογλου, Σωτηρία
Δημοσίευση: (2021) -
Η έννοια της εμπλοκής του καταναλωτή: μια ποιοτική έρευνα
από: Τζουμερκιώτη, Βασιλική - Χρήστος
Δημοσίευση: (2015)