Οι αντιλήψεις των μαθητών της υποχρεωτικής εκπαίδευσης για την έννοια του απείρου
Στην παρούσα διδακτορική διατριβή επιχειρείται η προσέγγιση της έννοιας του απείρου μέσα από τη διαισθητική αντίληψη των μαθητών/τριών του δημοτικού σχολείου και η πραγματοποίηση μαθηματικών δραστηριοτήτων με στόχο την απόκτηση σαφέστερης αντίληψης για το άπειρο. Ερευνούνται οι δύο όψεις του απείρου...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Γλώσσα: | el_GR |
| Δημοσίευση: |
2022
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://hdl.handle.net/11610/24394 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|