Η συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στον εναλλακτικό τουρισμό: μελέτη περίπτωσης Νάξος
Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση τόσο σε θεωρητικό, όσο και σε εμπειρικό επίπεδο την σημασία των ψηφιακών μέσων στην ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού. Ειδικά για το εμπειρικό μέρος, η προσοχή στρέφεται στο νησί της Νάξου που αποτελεί έναν διεθνή τουριστικό προορισμό της Ελλάδας....
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | |
| Γλώσσα: | el_GR |
| Δημοσίευση: |
2022
|
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | http://hdl.handle.net/11610/24323 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|