Η συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στον εναλλακτικό τουρισμό: μελέτη περίπτωσης Νάξος

Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση τόσο σε θεωρητικό, όσο και σε εμπειρικό επίπεδο την σημασία των ψηφιακών μέσων στην ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού. Ειδικά για το εμπειρικό μέρος, η προσοχή στρέφεται στο νησί της Νάξου που αποτελεί έναν διεθνή τουριστικό προορισμό της Ελλάδας....

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Δράγαζης, Γεώργιος
Άλλοι συγγραφείς: Σαλαμούρα, Μαρία
Γλώσσα:el_GR
Δημοσίευση: 2022
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://hdl.handle.net/11610/24323
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Διαδίκτυο

http://hdl.handle.net/11610/24323