Η συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στον εναλλακτικό τουρισμό: μελέτη περίπτωσης Νάξος

Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση τόσο σε θεωρητικό, όσο και σε εμπειρικό επίπεδο την σημασία των ψηφιακών μέσων στην ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού. Ειδικά για το εμπειρικό μέρος, η προσοχή στρέφεται στο νησί της Νάξου που αποτελεί έναν διεθνή τουριστικό προορισμό της Ελλάδας....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Δράγαζης, Γεώργιος
Other Authors: Σαλαμούρα, Μαρία
Language:el_GR
Published: 2022
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11610/24323
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Internet

http://hdl.handle.net/11610/24323