Η συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στον εναλλακτικό τουρισμό: μελέτη περίπτωσης Νάξος
Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση τόσο σε θεωρητικό, όσο και σε εμπειρικό επίπεδο την σημασία των ψηφιακών μέσων στην ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού. Ειδικά για το εμπειρικό μέρος, η προσοχή στρέφεται στο νησί της Νάξου που αποτελεί έναν διεθνή τουριστικό προορισμό της Ελλάδας....
Saved in:
| Main Author: | |
|---|---|
| Other Authors: | |
| Language: | el_GR |
| Published: |
2022
|
| Subjects: | |
| Online Access: | http://hdl.handle.net/11610/24323 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|