Η συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στον εναλλακτικό τουρισμό: μελέτη περίπτωσης Νάξος

Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση τόσο σε θεωρητικό, όσο και σε εμπειρικό επίπεδο την σημασία των ψηφιακών μέσων στην ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού. Ειδικά για το εμπειρικό μέρος, η προσοχή στρέφεται στο νησί της Νάξου που αποτελεί έναν διεθνή τουριστικό προορισμό της Ελλάδας....

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Δράγαζης, Γεώργιος
Άλλοι συγγραφείς: Σαλαμούρα, Μαρία
Γλώσσα:el_GR
Δημοσίευση: 2022
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://hdl.handle.net/11610/24323
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Περιγραφή
Περίληψη:Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση τόσο σε θεωρητικό, όσο και σε εμπειρικό επίπεδο την σημασία των ψηφιακών μέσων στην ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού. Ειδικά για το εμπειρικό μέρος, η προσοχή στρέφεται στο νησί της Νάξου που αποτελεί έναν διεθνή τουριστικό προορισμό της Ελλάδας. Όπως προκύπτει από την έρευνα, οι μορφές εναλλακτικού τουρισμού που εφαρμόζονται στον μεγαλύτερο βαθμό στο νησί είναι ο αγροτουρισμός και ο γαστρονομικός τουρισμός. Η δομή της εργασίας αποτελείται από θεωρητική προσέγγιση, αναλύονται αντίστοιχα τα φαινόμενα του εναλλακτικού τουρισμού και της ψηφιοποίησης των εργαλείων μάρκετινγκ γενικά και στον τομέα του τουρισμού ειδικότερα.