Εφαρμογή συνεργατικής μάθησης με χρήση επαυξημένης πραγματικότητας για τη διδασκαλία της Πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μία έρευνα σχετικά με τη χρήση σεναρίων και εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα μελετά την εφαρμογή αντίστοιχων εφαρμογών σε ομαδοσυνεργατικές συνθήκες στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Έτσι, παρουσιάζονται σχετικές θεωρίες, πα...
Saved in:
| Main Authors: | , , , |
|---|---|
| Other Authors: | |
| Language: | el_GR |
| Published: |
2022
|
| Subjects: | |
| Online Access: | http://hdl.handle.net/11610/23879 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Summary: | Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μία έρευνα σχετικά με τη χρήση σεναρίων και
εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα μελετά την
εφαρμογή αντίστοιχων εφαρμογών σε ομαδοσυνεργατικές συνθήκες στην Πρωτοβάθμια
εκπαίδευση. Έτσι, παρουσιάζονται σχετικές θεωρίες, παραδείγματα και στοιχεία παλαιότερων
ερευνών σχετικά με την αξιοποίηση εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας στην
εκπαίδευση. Στη συνέχεια, ακολουθούν οι συγκεκριμένες υποθέσεις και τα ερευνητικά
ερωτήματα που προέκυψαν και οδήγησαν στην διεξαγωγή της συγκεκριμένης έρευνας. Πιο
συγκεκριμένα, ερευνάται η αποτελεσματικότητα τέτοιων εφαρμογών στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση υλοποιώντας ένα σενάριο με χρήση εφαρμογής Επαυξημένης Πραγματικότητας
σε συνεργατικό περιβάλλον με διαθεματικό περιεχόμενο με έμφαση το μάθημα της
πληροφορικής σε μαθητές/ριες της Γ’ – Δ’ τάξης. Στη συνέχεια, περιγράφεται τόσο ο
σχεδιασμός όσο και η υλοποίηση της εφαρμογής καθώς και αντίστοιχου σεναρίου μη
επαυξημένης πραγματικότητας ώστε να προκύψουν συγκρίσιμα αποτελέσματα. Έπεται η
περιγραφή της διαδικασίας των διδακτικών παρεμβάσεων. Τέλος, παρουσιάζονται τα
αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της ερευνητικής διαδικασίας.
Λέξεις Κλειδιά : Επαυξημένη Πραγματικότητα, Εκπαιδευτική Εφαρμογή , Πρωτοβάθμια
Εκπαίδευση, Διδακτικό Σενάριο, Συνεργατική μάθηση |
|---|