Persuasion techniques in online shopping

Η πειθώ είναι μια διαδικασία επικοινωνίας στην οποία κάποιος στέλνει ένα μήνυμα στον παραλήπτη, με σκοπό να επηρεάσει τη συμπεριφορά του. Ωστόσο, η λήψη των αποφάσεων παραμένει στον παραλήπτη. Δεδομένου ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμοι πωλητές σε ηλεκτρονικά καταστήματα, πρέπει να χρησιμοποιηθούν πειστικ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κουλούρη, Χριστίνα
Άλλοι συγγραφείς: Δρόσος, Δημήτριος
Γλώσσα:el_GR
Δημοσίευση: 2019
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://hdl.handle.net/11610/19549
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
_version_ 1828461218879242240
author Κουλούρη, Χριστίνα
author2 Δρόσος, Δημήτριος
author_facet Δρόσος, Δημήτριος
Κουλούρη, Χριστίνα
author_sort Κουλούρη, Χριστίνα
collection DSpace
description Η πειθώ είναι μια διαδικασία επικοινωνίας στην οποία κάποιος στέλνει ένα μήνυμα στον παραλήπτη, με σκοπό να επηρεάσει τη συμπεριφορά του. Ωστόσο, η λήψη των αποφάσεων παραμένει στον παραλήπτη. Δεδομένου ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμοι πωλητές σε ηλεκτρονικά καταστήματα, πρέπει να χρησιμοποιηθούν πειστικές τεχνολογίες για να πειστούν οι άνθρωποι να αγοράσουν το προϊόν. Επιπλέον, οι πειστικές τεχνολογίες έχουν σχεδιαστεί για να αλλάξουν τη στάση ενός ατόμου σχετικά με ένα θέμα, ένα αντικείμενο ή μια ενέργεια, χωρίς να χρησιμοποιήσουν εξαναγκασμό ή εξαπάτηση. Ο Cialdini (2009) ανακάλυψε ότι υπάρχουν διάφοροι τρόποι να πεισθούν οι άνθρωποι, καθώς συχνά επηρεάζονται από το περιβάλλον τους. Η συνειδητή λήψη αποφάσεων θα απαιτούσε πολύ χρόνο. Σύμφωνα με τον Cialdini (2009), «όσον αφορά τη λήψη αποφάσεων, η αυτόματη, στερεότυπη συμπεριφορά επικρατεί σε μεγάλο μέρος της ανθρώπινης δράσης, επειδή σε πολλές περιπτώσεις είναι η πιο αποτελεσματική μορφή και σε άλλες περιπτώσεις είναι απλά απαραίτητη»! Έτσι λοιπόν διακρίνει έξι αρχές πειθούς: Αμοιβαιότητα (Reciprocity), Συνέπεια (Consistency), Αρέσκεια (Liking), Σπανιότητα (Scarcity), Αυθεντία (Authority) και Κοινωνικό Πρότυπο (Social Proof). Υπάρχουν χιλιάδες τεχνικές πειθούς, ωστόσο τα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα βασίζονται σε αυτές τις έξι αρχές. Ακόμα, οι τεχνικές πειθούς του Cialdini είναι ιδιαίτερα σημαντικές όταν οι άνθρωποι παίρνουν αποφάσεις με αδιαφορία και απάθεια. Ο Cialdini αναφέρει ότι η σημερινή κοινωνία και η ποσότητα των πληροφοριών που μας παρέχουν, απαιτεί από τους ανθρώπους να αντιδρούν πιο αυτόματα από ποτέ! Επομένως, ορισμένες αποφάσεις είναι πιο εύκολο για τους ανθρώπους να μην τις σκέφτονται και να ακολουθούν μια αυτοματοποιημένη ρουτίνα.
id oai:hellanicus.lib.aegean.gr:11610-19549
institution Hellanicus
language el_GR
publishDate 2019
record_format dspace
spelling oai:hellanicus.lib.aegean.gr:11610-195492019-10-31T11:37:30Z Persuasion techniques in online shopping Τεχνικές πειθούς σε online καταστήματα Κουλούρη, Χριστίνα Δρόσος, Δημήτριος Τεχνικές Πειθούς Αρχή της Αμοιβαιότητας Αρχή της Συνέπειας Persuasion Techniques Cialdini Principles Persuasive Design Online Shopping Shopping--Computer network resources Persuasion (Psychology) (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85100175) Η πειθώ είναι μια διαδικασία επικοινωνίας στην οποία κάποιος στέλνει ένα μήνυμα στον παραλήπτη, με σκοπό να επηρεάσει τη συμπεριφορά του. Ωστόσο, η λήψη των αποφάσεων παραμένει στον παραλήπτη. Δεδομένου ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμοι πωλητές σε ηλεκτρονικά καταστήματα, πρέπει να χρησιμοποιηθούν πειστικές τεχνολογίες για να πειστούν οι άνθρωποι να αγοράσουν το προϊόν. Επιπλέον, οι πειστικές τεχνολογίες έχουν σχεδιαστεί για να αλλάξουν τη στάση ενός ατόμου σχετικά με ένα θέμα, ένα αντικείμενο ή μια ενέργεια, χωρίς να χρησιμοποιήσουν εξαναγκασμό ή εξαπάτηση. Ο Cialdini (2009) ανακάλυψε ότι υπάρχουν διάφοροι τρόποι να πεισθούν οι άνθρωποι, καθώς συχνά επηρεάζονται από το περιβάλλον τους. Η συνειδητή λήψη αποφάσεων θα απαιτούσε πολύ χρόνο. Σύμφωνα με τον Cialdini (2009), «όσον αφορά τη λήψη αποφάσεων, η αυτόματη, στερεότυπη συμπεριφορά επικρατεί σε μεγάλο μέρος της ανθρώπινης δράσης, επειδή σε πολλές περιπτώσεις είναι η πιο αποτελεσματική μορφή και σε άλλες περιπτώσεις είναι απλά απαραίτητη»! Έτσι λοιπόν διακρίνει έξι αρχές πειθούς: Αμοιβαιότητα (Reciprocity), Συνέπεια (Consistency), Αρέσκεια (Liking), Σπανιότητα (Scarcity), Αυθεντία (Authority) και Κοινωνικό Πρότυπο (Social Proof). Υπάρχουν χιλιάδες τεχνικές πειθούς, ωστόσο τα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα βασίζονται σε αυτές τις έξι αρχές. Ακόμα, οι τεχνικές πειθούς του Cialdini είναι ιδιαίτερα σημαντικές όταν οι άνθρωποι παίρνουν αποφάσεις με αδιαφορία και απάθεια. Ο Cialdini αναφέρει ότι η σημερινή κοινωνία και η ποσότητα των πληροφοριών που μας παρέχουν, απαιτεί από τους ανθρώπους να αντιδρούν πιο αυτόματα από ποτέ! Επομένως, ορισμένες αποφάσεις είναι πιο εύκολο για τους ανθρώπους να μην τις σκέφτονται και να ακολουθούν μια αυτοματοποιημένη ρουτίνα. 2019-10-30T10:03:04Z 2019-10-30T10:03:04Z 2018-06 http://hdl.handle.net/11610/19549 el_GR Default License 65 σ. application/pdf Σάμος
spellingShingle Τεχνικές Πειθούς
Αρχή της Αμοιβαιότητας
Αρχή της Συνέπειας
Persuasion Techniques
Cialdini Principles
Persuasive Design
Online Shopping
Shopping--Computer network resources
Persuasion (Psychology) (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85100175)
Κουλούρη, Χριστίνα
Persuasion techniques in online shopping
title Persuasion techniques in online shopping
title_full Persuasion techniques in online shopping
title_fullStr Persuasion techniques in online shopping
title_full_unstemmed Persuasion techniques in online shopping
title_short Persuasion techniques in online shopping
title_sort persuasion techniques in online shopping
topic Τεχνικές Πειθούς
Αρχή της Αμοιβαιότητας
Αρχή της Συνέπειας
Persuasion Techniques
Cialdini Principles
Persuasive Design
Online Shopping
Shopping--Computer network resources
Persuasion (Psychology) (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85100175)
url http://hdl.handle.net/11610/19549
work_keys_str_mv AT koulourēchristina persuasiontechniquesinonlineshopping
AT koulourēchristina technikespeithousseonlinekatastēmata