Τεχνολογικά ενισχυόμενη μάθηση και παιδική λογοτεχνία

Σκοπός της εργασίας είναι η έρευνα πάνω στην δυνατότητα αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών και των ΤΠΕ στη λογοτεχνία και στη δημιουργία παραμυθιού από τους μαθητές. Εξετάζει επίσης τη δυνατότητα δημιουργίας κινήτρων για μάθηση, της ευχάριστης ενασχόλησης των μαθητών με σκοπό τη μάθηση και να βγουν χρ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Τσιλεδάκη, Μαρκέλα
Άλλοι συγγραφείς: Τσολακίδης, Κωνσταντίνος
Γλώσσα:el_GR
Δημοσίευση: 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%A4%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%B5%CE%B4%CE%AC%CE%BA%CE%B7%2C+%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%BA%CE%AD%CE%BB%CE%B1&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%A4%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%B5%CE%B4%CE%AC%CE%BA%CE%B7%2C+%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%BA%CE%AD%CE%BB%CE%B1&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*B7*7F*7DAP*D01*BD*80*22*1Ej*22*24*FE*5F&EncodedQuery=*B7*7F*7DAP*D01*BD*80*22*1Ej*22*24*FE*5F&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=
http://hdl.handle.net/11610/17770
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Διαδίκτυο

https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%A4%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%B5%CE%B4%CE%AC%CE%BA%CE%B7%2C+%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%BA%CE%AD%CE%BB%CE%B1&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%A4%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%B5%CE%B4%CE%AC%CE%BA%CE%B7%2C+%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%BA%CE%AD%CE%BB%CE%B1&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*B7*7F*7DAP*D01*BD*80*22*1Ej*22*24*FE*5F&EncodedQuery=*B7*7F*7DAP*D01*BD*80*22*1Ej*22*24*FE*5F&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=
http://hdl.handle.net/11610/17770