Η χρήση των προσομοιώσεων σε ηλεκτρονικό υπολογιστή στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο δημοτικό σχολείο - το παράδειγμα της δύναμης και της κίνησης

Η εργασία αυτή αναφέρεται στη χρήση των προσομοιώσεων σε ηλεκτρονικό υπολογιστή στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε μαθητές των δύο τελευταίων τάξεων του Δημοτικού Σχολείου στηρίχτηκε στις παιδαγωγικές αρχές του κοινωνικού κονστρουκτιβισμού και...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Μπρη, Αντωνία
Other Authors: Ψυχάρης, Σαράντος
Language:Greek
Published: 2015
Subjects:
Online Access:https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%BC%CF%80%CF%81%CE%B7&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%BC%CF%80%CF%81%CE%B7&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*17*7E*DE*8A*27*10cZ*C0*8E*0ELhx*CF*26&EncodedQuery=*17*7E*DE*8A*27*10cZ*C0*8E*0ELhx*CF*26&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=
http://hdl.handle.net/11610/16303
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Η εργασία αυτή αναφέρεται στη χρήση των προσομοιώσεων σε ηλεκτρονικό υπολογιστή στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε μαθητές των δύο τελευταίων τάξεων του Δημοτικού Σχολείου στηρίχτηκε στις παιδαγωγικές αρχές του κοινωνικού κονστρουκτιβισμού και της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας κατ’ επέκταση και είχε ως στόχους τη διερεύνηση των αντιλήψεων των μαθητών της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας όσο αφορά στη σχέση της δύναμης και της κίνησης των σωμάτων, το κατά πόσο αυτές επηρεάζονται κατά τη διδασκαλία μέσω των προσομοιώσεων σε Η/Υ καθώς και τη μελέτη της εννοιολογικής πορείας των μαθητών καθ’ όλη τη διάρκεια της διδασκαλίας. Τα αποτελέσματα της διενεργηθείσας έρευνας προέκυψαν μέσω ποσοτικών και ποιοτικών μεθόδων (ερωτηματολόγια, συζητήσεις - συνεντεύξεις) και προστίθενται σε εκείνα που προκύπτουν από έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί τόσο στον ελλαδικό όσο και στο διεθνή χώρο και αφορούν στις αντιλήψεις των μαθητών για έννοιες των Φυσικών Επιστημών. Μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης, γίνεται αναφορά στις εναλλακτικές αντιλήψεις των μαθητών για τη σχέση της δύναμης και της κίνησης, καθώς επίσης, και σε έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί στο διεθνή χώρο και άπτονται επιστημονικών θεμάτων των Φυσικών Επιστημών, συμπεριλαμβανομένης και της σχέσης αυτής