Η διερεύνηση του επιπέδου Van Hiele στα παραλληλόγραμμα σε μαθητές της ΣΤ΄ δημοτικού σε περιβάλλον χαρτί μολύβι και με τη χρήση νέων τεχνολογιών
Η θεωρία των Van Hiele συνδυάζει τη Γεωμετρία ως επιστήμη του χώρου και ως εργαλείου, με το οποίο περιγράφουμε μια μαθηματική δομή. Η θεωρία, η οποία διατυπώθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 50 από τους Van Hiele, στηρίζει την άποψη της σταδιακής εισχώρησης του παιδιού στη βαθύτερη «δομή» ενός γεωμετρ...
Αποθηκεύτηκε σε:
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Το μοντέλο Van Hiele για την ανάπτυξη της γεωμετρικής σκέψης: έρευνα σε μαθητές Β' Λυκείου
από: Δημολιάνη, Ελένη
Δημοσίευση: (2015) -
Ευκλείδεια γεωμετρία σε περιβάλλον Geogebra: σχεδιασμός δραστηριοτήτων με βάση τη θεωρία των van Hiele
από: Θρασυβούλου, Αγγελική
Δημοσίευση: (2021) -
Η διερεύνηση του επιπέδου Van Hiele στα παραλληλόγραμμα σε μαθητές της ΣΤ' δημοτικού σε περιβάλλον χαρτί μολύβι και με τη χρήση νέων τεχνολογιών :
από: Παντελή, Αργύρης
Δημοσίευση: (2008) -
Η απόδειξη της ευκλείδιας γεωμετρίας
από: Παραπονιάρη, Ευτυχία
Δημοσίευση: (2015) -
Ειδικά θέματα διδακτικής της Ευκλείδειας Γεωμετρίας: τα επίπεδα Van Hiele στην ελληνική σχολική πραγματικότητα: η επίδραση και επιρροή των νέων θεωριών για την ανακάλυψη εκ νέου της γεωμετρίας κατά τη μετάβαση από το δημοτικό σχολείο στο γυμνάσιο: η περίπτωση της θεωρίας Van Hiele
από: Μαγαλιού, Ελένη
Δημοσίευση: (2019)