Μαθησιακές εμπειρίες Ρομά : μια αξιολόγηση από την πλευρά των υποκειμένων
Η εκπαίδευση είναι μια κατεξοχήν κοινωνική δραστηριότητα με εξαιρετικές επανορθωτικές δυνατότητες αφού με τη δυναμική και τα αποτελέσματά της ενδυναμώνει τα άτομα, ενισχύει την κοινωνική συνοχή και συντελεί στην άρση του κοινωνικού αποκλεισμού. Η ρητορική γύρω από την σχέση των Ρομά με την εκπαίδευσ...
Saved in:
Similar Items
-
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της νήσου Ρόδου για τη δια βίου εκπαίδευση
by: Παντελάκου, Κανέλλα - Νικόλαος
Published: (2015) -
Πολιτικές δια βίου μάθησης και σχεδιασμός / υλοποίηση των Κέντρων Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Το Κ.Ε.Ε Ανατολικής Αττικής ως μελέτη περίπτωσης
by: Σύρμου, Ευανθία
Published: (2015) -
Διερεύνηση της επίδρασης των προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης στην προώθηση της απασχόλησης: μελέτη περίπτωσης του Νομού Χίου
by: Αργυροπούλου, Αγγελική
Published: (2020) -
Φύλο και συμμετοχή σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων
by: Σιαμέτη, Αγλαία - Δημήτριος
Published: (2015) -
Παραβατική συμπεριφορά των ρομά και ΜΜΕ
by: Κοκόζης, Φίλιππος-Ανδρέας
Published: (2015)