Χρήση οικονομικών εργαλείων για την καταπολέμηση του θορύβου: μία στρατηγική για τον τομέα των αερομεταφορών

Η χρήση Οικονομικών Εργαλείων έχει εξοπλίσει τους διαχειριστές των Διεθνών Αερολιμένων με πρόσθετες δυνατότητες στην προσπάθεια μείωσης του θορύβου των αεροσκαφών. Οι κατάλληλα σχεδιασμένες χρεώσεις για τον θόρυβο προσφέρουν τα κίνητρα για καλύτερη πτητική συμπεριφορά εκ μέρους των χειριστών αεροσκα...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Συνοδινός, Δημήτριος
Άλλοι συγγραφείς: Σκούρτος, Μιχάλης
Γλώσσα:Greek
Δημοσίευση: 2015
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://catalog.lib.aegean.gr/iguana/www.main.cls?surl=search&p=ed763fb5-024d-4d04-a952-e71cbf110eaa#recordId=1.4615
http://hdl.handle.net/11610/11064
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Περιγραφή
Περίληψη:Η χρήση Οικονομικών Εργαλείων έχει εξοπλίσει τους διαχειριστές των Διεθνών Αερολιμένων με πρόσθετες δυνατότητες στην προσπάθεια μείωσης του θορύβου των αεροσκαφών. Οι κατάλληλα σχεδιασμένες χρεώσεις για τον θόρυβο προσφέρουν τα κίνητρα για καλύτερη πτητική συμπεριφορά εκ μέρους των χειριστών αεροσκαφών, καλύτερη χρήση ωρών πτήσεων στους αερολιμένες αλλά και γενική ανανέωση του στόλου. Στην Διατριβή αυτή, εξετάζεται η δυνατότητα εισαγωγής ενός συστήματος χρεώσεων σε αεροδρόμια που δεν έχουν ακόμα εφαρμόσει ανάλογες τακτικές. Με δεδομένη την διεθνή εμπειρία και τις κατευθύνσεις που δίνει η Διεθνής Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO) προτείνεται η χρήση συγκεκριμένου μαθηματικού τύπου για τον υπολογισμό των εν λόγω χρεώσεων. Πρόταση που συνεπικουρείται και από την δηλωμένη πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και τις αντίστοιχες προτάσεις για ομοιογενή πανευρωπαϊκή πολιτική στα θέματα του θορύβου από αεροσκάφη. Παράλληλα, προβάλλονται και τα αποτελέσματα πιθανής εφαρμογής του συστήματος στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών που είναι βασισμένα στην πρόσφατη κατάθεση ανάλογης πρότασης.