Προσδιορισμός φαινολικών συστατικών και αντιοξειδωτικής δράσης σε τοπικούς οίνους της Λήμνου : πτυχιακή εργασία

Το κρασί αποτελεί, αδιαμφισβήτητα, βασικό στοιχείο της παραδοσιακής Μεσογειακής Διατροφής και του ελληνικού πολιτισμού. Τα τελευταία χρόνια έχουν διεξαχθεί πολλές μελέτες που διερευνούν την ευεργετική επίδραση της κατανάλωσης κρασιού, κυρίως κόκκινου, στην υγεία του ανθρώπου. Μεταξύ των ερμηνειών πο...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Τσαγκρασούλη, Μαρία (Συγγραφέας), Σαλιβέρου, 'Αννα (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Περιβάλλοντος. Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής
Μορφή: Thesis Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Δημοσίευση: Λήμνος : 2013.
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://hdl.handle.net/11610/10734
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1/46243
008 140416s2013 gr |||||||||| ||gre||
035 |l 10117444 
040 |a GR-MY-UA  |b gre  |e aacr 
041 0 |a gre 
082 0 |a 663.2  |2 (23) 
100 1 |a Τσαγκρασούλη, Μαρία,  |e aut 
245 1 0 |a Προσδιορισμός φαινολικών συστατικών και αντιοξειδωτικής δράσης σε τοπικούς οίνους της Λήμνου :   |b πτυχιακή εργασία /   |c Τσαγκρασούλη Μαρία, Σαλιβέρου 'Αννα ; επιβλέπων καθηγητής Καραντώνης Χαράλαμπος. 
260 |a Λήμνος :   |c 2013. 
300 |a 127 σ. :   |b πίν., σχ. ;  |c 30 εκ. 
500 |a Τριμελής επιτροπή : Γιαγκίνης Κωνσταντίνος, Καραντώνης Χαράλαμπος, Σκάλκος Δημήτριος. 
500 |a Διάθεση πλήρους κειμένου ελεύθερης πρόσβασης (open access), χωρίς απαραίτητη συνδεση (login) στην ιστοσελίδα της Βιβλιοθήκης. 
502 |a Πτυχιακή εργασία – Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Λήμνος, 2013. 
504 |a Βιβλιογραφία : σ. 124-127. 
520 |a Το κρασί αποτελεί, αδιαμφισβήτητα, βασικό στοιχείο της παραδοσιακής Μεσογειακής Διατροφής και του ελληνικού πολιτισμού. Τα τελευταία χρόνια έχουν διεξαχθεί πολλές μελέτες που διερευνούν την ευεργετική επίδραση της κατανάλωσης κρασιού, κυρίως κόκκινου, στην υγεία του ανθρώπου. Μεταξύ των ερμηνειών που έχουν διατυπωθεί είναι και η αντιοξειδωτική δράση των φαινολικών συστατικών του κρασιού, των οποίων η δράση δεν είναι πλήρως διευκρινισμένη. Η δράση των φαινολικών συστατικών δίνει μια εύλογη εξήγηση στους προσλεύθερης ρίζας (DPPH) και του ριζικού κατιόντος ABTS+. Ακόμη , πραγματοποιήθηκε μελέτη της αναστολής της in vitro οξείδωση πλάσματος από αίμα ανθρώπου που προκλήθηκε από ιόντα Cu2+. Συνεπώς, η κατανάλωση τόσο λευκού όσο και ερυθρού οίνου στα πλαίσια μιας ισορροπημένης Μεσογειακής Διατροφής μπορεί να συνεισφέρει σημαντικά στην ενίσχυση του οργανισμού με αντιοξειδωτικά συστατικά. 
650 0 0 |a Wine and wine making  |z Greece  |z Limnos (Municipality) 
650 0 0 |a Wine  |x Physiological effect. 
650 0 0 |a Wine and wine making  |x Chemistry. 
650 0 0 |a Wine and wine making  |x Microbiology. 
650 0 0 |a Dissertations, Academic  |z Greece. 
700 1 |a Σαλιβέρου, 'Αννα,  |e aut 
700 1 |a Καραντώνης, Χαράλαμπος,  |e dgs 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Αιγαίου.   |b Σχολή Περιβάλλοντος.   |b Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής. 
852 |a INST  |b LEMNOS  |c DIATR  |e 20140711  |h 663.2 ΣΑΛ  |p 005600001711  |q 005600001711  |t DIE  |y 23 
852 |a INST  |b LEMNOS  |c DIATR  |e 20190830  |h 663.2 ΣΑΛ   |p 005600001923  |q 005600001923  |t DIE  |y 23 
852 |a INST  |b LEMNOS  |c DIATR  |e 20140416  |h 663.2 ΤΣΑ  |p 005600001045  |q 005600001045  |t DIE  |y 23 
852 |a INST  |b LEMNOS  |c DIATR  |e 20140416  |h 663.2 ΤΣΑ  |p 005600001046  |q 005600001046  |t DIE  |y 23 
852 |a INST  |b LEMNOS  |c DIATR  |e 20190830  |h 663.2 ΤΣΑ   |p 005600001922  |q 005600001922  |t DIE  |y 23 
856 |u http://hdl.handle.net/11610/10734 
901 |a BIBL6-2014-1 
909 |a M  |b 161275 
909 |a M  |b 161276 
924 |a ΤΣΑΓΚΡΑΣΟΥΛΗ  |b ΜΑΡΙΑ  |y Λήμνος  |z 2014-03 
924 |a ΣΑΛΙΒΕΡΟΥ  |b ΑΝΝΑ  |y Λήμνος  |z 2014-03 
970 |a ΜΟΣΧΟΒΗ  |b ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ  |z 2014/04/16