In vitro μελέτη της θρεπτικής αξίας αποξηραμένων σύκων (Ficus carica) : πτυχιακή εργασία

Αρκετές έρευνες έχουν ασχοληθεί κατά καιρούς με την ευεργετική επίδραση κατανάλωσης τροφίμων με πλούσιο φαινολικό περιεχόμενο. Τα αποξηραμένα φρούτα συμπεριλαμβανομένου του αποξηραμένου σύκου, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του Μεσογειακού μοντέλου διατροφής, καθώς γίνεται αναφορά για αυτά από την αρ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Μήτσου, Ευαγγελία (aut [Συγγραφέας])
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Περιβάλλοντος. Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής
Μορφή: Thesis Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Δημοσίευση: Λήμνος : 2014.
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://hdl.handle.net/11610/10737
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1/46232
008 140415s2014 gr |||||||||| ||gre||
035 |l 10117443 
040 |a GR-MY-UA  |b gre  |e aacr 
041 0 |a gre 
082 0 |a 641.3437  |2 (23) 
100 1 |a Μήτσου, Ευαγγελία,  |e aut [Συγγραφέας] 
245 1 0 |a In vitro μελέτη της θρεπτικής αξίας αποξηραμένων σύκων (Ficus carica) :   |b πτυχιακή εργασία /   |c Μήτσου Ευαγγελία ; επιβλέπων καθηγητής Καραντώνης Χαράλαμπος. 
260 |a Λήμνος :   |c 2014. 
300 |a 113 σ. :   |b πίν., σχ. ;   |c 30 εκ. 
500 |a Τριμελής επιτροπή : Γιαγκίνης Κωνσταντίνος, Καραντώνης Χαράλαμπος, Σκάλκος Δημήτρης. 
500 |a Διάθεση μόνο των λέξεων κλειδιών - περιλήψεων, με κλειδωμένη τη δυνατότητα αντιγραφής (copy) του κειμένου. 
502 |a Πτυχιακή εργασία – Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Λήμνος, 2014. 
504 |a Βιβλιογραφία : σ. 109-113. 
520 |a Αρκετές έρευνες έχουν ασχοληθεί κατά καιρούς με την ευεργετική επίδραση κατανάλωσης τροφίμων με πλούσιο φαινολικό περιεχόμενο. Τα αποξηραμένα φρούτα συμπεριλαμβανομένου του αποξηραμένου σύκου, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του Μεσογειακού μοντέλου διατροφής, καθώς γίνεται αναφορά για αυτά από την αρχαιότητα. Επιδημιολογικές μελέτες έχουν επιβεβαιώσει την προστατευτική τους δράση έναντι χρόνιων νοσημάτων, γεγονός που αποδίδεται στην περιεκτικότητά τους σε αντιοξειδωτικές ουσίες. Στην βιβλιογραφία δεν υπάρχου-3-αιθυλοβενζοθειαζολινο-6-σουλφονικού οξέος (ABTS*), στον προσδιορισμό αναγωγικής δύναμης των εκχυλισμάτων μέσω αναγωγής Fe+3 σε Fe+2, με τη μέθοδο FRAP και αναγωγής Cu 2+ σε Cu+ , με τη μέθοδο CUPRAC . Επιπλέον, μελετήθηκε η ικανότητα των εκχυλισμάτων να αναστέλλουν τόσο το ένζυμο της α-γλυκοζιδάσης, ένα ένζυμο που φαίνεται να εμπλέκεται στην ανάπτυξη Διαβήτη Τύπου ΙΙ, όσο και την in vitro οξείδωση πλάσματος από αίμα ανθρώπου την προκαλούμενη από ιόντα Cu2+ , η οποία αποτελεί αρχικό στάδιο για την ανάπτυξη αθηροσκλήρωσης.Τα αποτελέσματα φανερώνουν ότι το αποξηραμένο σύκο αποτελεί πηγή αντιοξειδωτικών συστατικών που θα μπορούσαν να συμβάλουν στην πρόληψη της ανάπτυξης χρόνιων παθήσεων με αιτιολογικό παράγοντα το οξειδωτικό στρες, όπως τα καρδιοαγγειακά νοσήματα και ο Διαβήτης Τύπου ΙΙ . 
650 0 0 |a Dried fruit  |x Health aspects. 
650 0 0 |a Fruit in human nutrition. 
650 0 0 |a Dried foods  |x Microbiology. 
650 0 0 |a Dissertations, Academic  |z Greece. 
700 1 |a Καραντώνης, Χαράλαμπος,  |e dgs 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Αιγαίου.   |b Σχολή Περιβάλλοντος.   |b Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής. 
852 |a INST  |b LEMNOS  |c DIATR  |e 20140415  |h 641.3437 ΜΗΤ  |p 005600001043  |q 005600001043  |t DIE  |y 23 
852 |a INST  |b LEMNOS  |c DIATR  |e 20140415  |h 641.3437 ΜΗΤ  |p 005600001044  |q 005600001044  |t DIE  |y 23 
852 |a INST  |b LEMNOS  |c DIATR  |e 20190829  |h 641.3437 ΜΗΤ  |p 005600001054  |q 005600001054  |t DIE  |y 23 
856 |u http://hdl.handle.net/11610/10737 
901 |a BIBL6-2014-1 
909 |a M  |b 161273 
909 |a M  |b 161274 
924 |a Μήτσου  |b Ευαγγελία  |y Λήμνος  |z 2014-03 
970 |a Μοσχόβη  |b Ευαγγελία  |z 2014/04/15