In vitro μελέτη της διατροφικής αξίας αλεύρου σίτου από Λημνιό Μαυραγάνι : πτυχιακή εργασία

Αρκετές έρευνες έχουν ασχοληθεί με την ευεργετική επίδραση της κατανάλωσης τροφίμων και ποτών με πλούσιο πολυφαινολικό περιεχόμενο στον ανθρώπινο οργανισμό. Το σιτάρι και το ψωμί αποτελούν συστατικά της Μεσογειακής Διατροφής. Επιδημιολογικές μελέτες αποδεικνύουν την προστατευτική τους δράση έναντι χ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: 'Αππλμπυ-Ευθυμιάδου, Σαμπίνα-Μαρία (Συγγραφέας), Σακαλή, 'Αννα (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Περιβάλλοντος. Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής
Μορφή: Thesis Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Δημοσίευση: Λήμνος : 2013.
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://hdl.handle.net/11610/10732
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!