In vitro μελέτη της διατροφικής αξίας αλεύρου σίτου από Λημνιό Μαυραγάνι : πτυχιακή εργασία

Αρκετές έρευνες έχουν ασχοληθεί με την ευεργετική επίδραση της κατανάλωσης τροφίμων και ποτών με πλούσιο πολυφαινολικό περιεχόμενο στον ανθρώπινο οργανισμό. Το σιτάρι και το ψωμί αποτελούν συστατικά της Μεσογειακής Διατροφής. Επιδημιολογικές μελέτες αποδεικνύουν την προστατευτική τους δράση έναντι χ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: 'Αππλμπυ-Ευθυμιάδου, Σαμπίνα-Μαρία (Συγγραφέας), Σακαλή, 'Αννα (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Περιβάλλοντος. Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής
Μορφή: Thesis Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Δημοσίευση: Λήμνος : 2013.
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://hdl.handle.net/11610/10732
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1/46225
008 140415s2013 gr |||||||||| ||gre||
035 |l 10117441 
040 |a GR-MY-UA  |b gre  |e aacr 
041 0 |a gre 
082 0 |a 641.3311  |2 (23) 
100 1 |a 'Αππλμπυ-Ευθυμιάδου, Σαμπίνα-Μαρία,  |e aut 
245 1 0 |a In vitro μελέτη της διατροφικής αξίας αλεύρου σίτου από Λημνιό Μαυραγάνι :   |b πτυχιακή εργασία /   |c 'Αππλμπυ Ευθυμιάδου Σαμπίνα Μαρία, Σακαλή Άννα ; επιβλέπων καθηγητής Καραντώνης Χαράλαμπος. 
260 |a Λήμνος :   |c 2013. 
300 |a 143 σ. :   |b εικ., πίν., σχ. ;   |c 30 εκ. 
500 |a Τριμελής επιτροπή : Αναστασίου Κωνσταντίνος, Γιαγκίνης Κωνσταντίνος, Καραντώνης Χαράλαμπος. 
500 |a Διάθεση πλήρους κειμένου περιορισμένης πρόσβασης (μόνο από μέλη του Παν. Αιγαίου), με κλειδωμένη τη δυνατότητα αντιγραφής του κειμένου. 
502 |a Πτυχιακή εργασία - Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Λήμνος, 2013. 
504 |a Βιβλιογραφία : σ. 129-140. 
520 |a Αρκετές έρευνες έχουν ασχοληθεί με την ευεργετική επίδραση της κατανάλωσης τροφίμων και ποτών με πλούσιο πολυφαινολικό περιεχόμενο στον ανθρώπινο οργανισμό. Το σιτάρι και το ψωμί αποτελούν συστατικά της Μεσογειακής Διατροφής. Επιδημιολογικές μελέτες αποδεικνύουν την προστατευτική τους δράση έναντι χρόνιων νοσημάτων, γεγονός που αποδίδεται στην περιεκτικότητά τους σε αντιοξειδωτικές ουσίες. Στην βιβλιογραφία δεν υπάρχουν δεδομένα για το αντιοξειδωτικό περιεχόμενο του αλεύρου Λήμνου - «μαυραγάνι». Ο σκοπός τη(ABTS*) και προσδιορισμός αναγωγικής δύναμης εκχυλίσματος αλεύρου και ψωμιού μέσω αναγωγής Fe+3 σε Fe+2. Ακόμη , πραγματοποιήθηκε μελέτη της αναστολής της in vitro οξείδωση πλάσματος από αίμα ανθρώπυ που προκλήθηκε από ιόντα Cu2+. Γενικά, το αλεύρι και το ψωμί που μελετήθηκαν αποτελούν μια ιδιαίτερα πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών συστατικών με αξιοσημείωτη αντιοξειδωτική ικανότητα και αναγωγική δύναμη. 
650 0 0 |a Cereals as food  |x Analysis  |z Greece  |z Limnos (Municipality) 
650 0 0 |a Flour  |x Microbiology. 
650 0 0 |a Dissertations, Academic  |z Greece. 
700 1 |a Σακαλή, 'Αννα,  |e aut 
700 1 |a Καραντώνης, Χαράλαμπος,  |e dgs 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Αιγαίου.   |b Σχολή Περιβάλλοντος.   |b Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής. 
852 |a INST  |b LEMNOS  |c DIATR  |e 20140415  |h 641.3311 ΣΑΚ  |p 005600001040  |q 005600001040  |t DIE  |y 23 
852 |a INST  |b LEMNOS  |c DIATR  |e 20190829  |h 641.3311 ΣΑΚ  |p 005600001053  |q 005600001053  |t DIE  |y 23 
856 |u http://hdl.handle.net/11610/10732 
901 |a BIBL6-2014-1 
909 |a M  |b 161270 
924 |a Σάκαλη  |b Αννα  |y Λήμνος  |z 2014-06 
970 |a Μοσχόβη  |b Ευαγγελία  |z 2014/04/15