Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Σοφός, Λ. (2016). Σχεδιάζοντας σενάρια διδασκαλίας για την πρακτική άσκηση των φοιτητών: ολιστικό μοντέλο διερευνητικής και στοχαστικής πρακτικής για την ενίσχυση του ψηφιακού γραμματισμού στο πλαίσιο της μεντορείας (2η έκδ.). Γρηγόρης.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Σοφός, Λοΐζος. Σχεδιάζοντας σενάρια διδασκαλίας για την πρακτική άσκηση των φοιτητών: ολιστικό μοντέλο διερευνητικής και στοχαστικής πρακτικής για την ενίσχυση του ψηφιακού γραμματισμού στο πλαίσιο της μεντορείας. 2η έκδ. Αθήνα: Γρηγόρης, 2016.

Παραπομπή σε μορφή MLA (9th εκδ.)

Σοφός, Λοΐζος. Σχεδιάζοντας σενάρια διδασκαλίας για την πρακτική άσκηση των φοιτητών: ολιστικό μοντέλο διερευνητικής και στοχαστικής πρακτικής για την ενίσχυση του ψηφιακού γραμματισμού στο πλαίσιο της μεντορείας. 2η έκδ. Γρηγόρης, 2016.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.