Periodical
Co-Teachers als spil van verandering bij Passend Onderwijs
| Τίτλος: | Co-Teachers als spil van verandering bij Passend Onderwijs |
|---|---|
| Συγγραφείς: | Fluijt, Dian, Lid lectoraat, Struyf, Elke, Onderzoeker |
| Συνεισφορές: | Kenniscentrum Leren en Innoveren, Hogeschool Utrecht, Normatieve Professionalisering, Hogeschool Utrecht@@@Kenniscentrum Leren en Innoveren |
| Πηγή: | Tijdschrift voor orthopedagogiek. 56(2):89-105 |
| Στοιχεία εκδότη: | Hogeschool Utrecht, 2017. Instondo B.V. |
| Έτος έκδοσης: | 2017 |
| Θεματικοί όροι: | passend onderwijs, co-teachers |
| Περιγραφή: | samenvatting |
| Τύπος εγγράφου: | contribution To Periodical |
| Γλώσσα: | Dutch; Flemish |
| Σύνδεσμος πρόσβασης: | https://surfsharekit.nl/public/3a0ccdb3-4b74-46d0-a6d7-d0b0042cd916 |
| Διαθεσιμότητα: | http://www.hbo-kennisbank.nl/en/page/hborecord.view/?uploadId=sharekit_hu:oai:surfsharekit.nl:3a0ccdb3-4b74-46d0-a6d7-d0b0042cd916 |
| Αριθμός Καταχώρησης: | edshbo.sharekit.hu.oai.surfsharekit.nl.3a0ccdb3.4b74.46d0.a6d7.d0b0042cd916 |
| Βάση Δεδομένων: | HBO Kennisbank |
| Η περιγραφή δεν είναι διαθέσιμη |