Co-Teachers als spil van verandering bij Passend Onderwijs

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Τίτλος: Co-Teachers als spil van verandering bij Passend Onderwijs
Συγγραφείς: Fluijt, Dian, Lid lectoraat, Struyf, Elke, Onderzoeker
Συνεισφορές: Kenniscentrum Leren en Innoveren, Hogeschool Utrecht, Normatieve Professionalisering, Hogeschool Utrecht@@@Kenniscentrum Leren en Innoveren
Πηγή: Tijdschrift voor orthopedagogiek. 56(2):89-105
Στοιχεία εκδότη: Hogeschool Utrecht, 2017.
Instondo B.V.
Έτος έκδοσης: 2017
Θεματικοί όροι: passend onderwijs, co-teachers
Περιγραφή: samenvatting
Τύπος εγγράφου: contribution To Periodical
Γλώσσα: Dutch; Flemish
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://surfsharekit.nl/public/3a0ccdb3-4b74-46d0-a6d7-d0b0042cd916
Διαθεσιμότητα: http://www.hbo-kennisbank.nl/en/page/hborecord.view/?uploadId=sharekit_hu:oai:surfsharekit.nl:3a0ccdb3-4b74-46d0-a6d7-d0b0042cd916
Αριθμός Καταχώρησης: edshbo.sharekit.hu.oai.surfsharekit.nl.3a0ccdb3.4b74.46d0.a6d7.d0b0042cd916
Βάση Δεδομένων: HBO Kennisbank
Περιγραφή
Η περιγραφή δεν είναι διαθέσιμη