Dissertation/ Thesis

Judgments of intrinsic value and curriculum planning : a critique of J.P. White's argument for a compulsory curriculum

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Τίτλος: Judgments of intrinsic value and curriculum planning : a critique of J.P. White's argument for a compulsory curriculum
Συγγραφείς: Drysdale, H. Spencer
Στοιχεία εκδότη: 1982.
Έτος έκδοσης: 1982
Θεματικοί όροι: Curriculum planning, Education -- Great Britain -- Curricula
Τύπος εγγράφου: Thesis
Γλώσσα: English
Σύνδεσμος πρόσβασης: http://summit.sfu.ca/item/4087
Αριθμός Καταχώρησης: edsair.od.......497..0ecb7cb48e04f45e2d8c59abbe66e0c6
Βάση Δεδομένων: OpenAIRE
Περιγραφή
Η περιγραφή δεν είναι διαθέσιμη