Academic Journal

Реализация принципов маркетинга взаимоотношений на белорусских предприятиях

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Τίτλος: Реализация принципов маркетинга взаимоотношений на белорусских предприятиях
Στοιχεία εκδότη: БГТУ, 2016.
Έτος έκδοσης: 2016
Θεματικοί όροι: маркетинг предприятий, белорусские предприятия, управление клиентами, маркетинг взаимоотношений
Τύπος εγγράφου: Article
Περιγραφή αρχείου: application/pdf
Γλώσσα: Russian
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://openrepository.ru/article?id=30968
Αριθμός Καταχώρησης: edsair.httpsopenrep..bb6ade38727229af3fa4920e51d892ba
Βάση Δεδομένων: OpenAIRE
Περιγραφή
Η περιγραφή δεν είναι διαθέσιμη