Academic Journal

Значимость слогана в рекламном сообщении

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Τίτλος: Значимость слогана в рекламном сообщении
Στοιχεία εκδότη: БГТУ, 2018.
Έτος έκδοσης: 2018
Θεματικοί όροι: рекламная кампания, слоган, рекламная культура, реклама, рекламное сообщение
Τύπος εγγράφου: Article
Περιγραφή αρχείου: application/pdf
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://openrepository.ru/article?id=37059
Αριθμός Καταχώρησης: edsair.httpsopenrep..b8824e5eee06feef4e05dbf18a9ebd5a
Βάση Δεδομένων: OpenAIRE
Περιγραφή
Η περιγραφή δεν είναι διαθέσιμη