Academic Journal

Βιβλιοπαρουσίαση: Karl Aubrey & Alison Riley (2024). 'Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικές θεωρίες'. Τζιόλα

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Τίτλος: Βιβλιοπαρουσίαση: Karl Aubrey & Alison Riley (2024). 'Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικές θεωρίες'. Τζιόλα
Πηγή: Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης; Τόμ. 10 (2024); 275-277
Dialogoi! Theory and Praxis in Education; Vol. 10 (2024); 275-277
Στοιχεία εκδότη: ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ - School of Early Childhood Education Faculty of Education, AUTH, 2024.
Έτος έκδοσης: 2024
Θεματικοί όροι: Εκπαιδευτικά συστήματα, Παιδαγωγικές θεωρίες
Περιγραφή: Οι συγγραφείς Karl Aubrey & Alison Riley του βιβλίου "Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικές θεωρίες" με σαφήνεια, επιχειρήματα και παραδείγματα μας εισάγουν στη χρονολογική παρουσίαση επώνυμων στοχαστών του τελευταίου αιώνα, με θεματικές για την πρώιμη/προσχολική, Α/θμια, Β/θμια, Γ/θμια και την εκπαίδευση ενηλίκων. Το βιβλίο απευθύνεται στο αναγνωστικό κοινό που ενδιαφέρεται για την τυπική ή την άτυπη εκπαίδευση και τη μάθηση, για την έρευνα, την κριτική και συνθετική σκέψη. Οι παιδαγωγικές θεωρίες και οι σχολές σκέψης για τον συμπεριφορισμό, τον κονστρουκτιβισμό, την ανθρωπιστική σχολή παρουσιάζονται δομημένα και μεθοδικά μέσω των διανοητών και οραματιστών τους, όπως ενδεικτικά σημειώνουμε των Ivan Pavlov, John Watson, B.F.Skinner, John Dewey, Jean Piaget, Jerome Bruner, Lev Vygotsky, Carl Rogers, Abraham Maslow, A.S.Neil, Paulo Freire, Carol Dweck.
Τύπος εγγράφου: Article
Περιγραφή αρχείου: application/pdf
Γλώσσα: Greek
ISSN: 2459-3737
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/dialogoi/article/view/39275
Rights: CC BY NC SA
Αριθμός Καταχώρησης: edsair.epublishingj..76a9e155afefb51690429a1e9f3bbb4b
Βάση Δεδομένων: OpenAIRE