Out-of-School Time as a Tool for Social Justice: Moving from Access toward Critical Approaches

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Τίτλος: Out-of-School Time as a Tool for Social Justice: Moving from Access toward Critical Approaches
Συγγραφείς: Ryan D Heath, Kevin Tan
Πηγή: Children & Schools. 46:3-6
Στοιχεία εκδότη: Oxford University Press (OUP), 2023.
Έτος έκδοσης: 2023
Τύπος εγγράφου: Article
Γλώσσα: English
ISSN: 1545-682X
1532-8759
DOI: 10.1093/cs/cdad032
Rights: OUP Standard Publication Reuse
Αριθμός Καταχώρησης: edsair.doi...........5ee5933647b96b2f96be8b32be92cb6d
Βάση Δεδομένων: OpenAIRE
Περιγραφή
ISSN:1545682X
15328759
DOI:10.1093/cs/cdad032