Dissertation/ Thesis
Η αξιολόγηση και η διασφάλιση της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση στην Ελλάδα και στη Φινλανδία: μια συγκριτική μελέτη
| Title: | Η αξιολόγηση και η διασφάλιση της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση στην Ελλάδα και στη Φινλανδία: μια συγκριτική μελέτη |
|---|---|
| Publisher Information: | Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, 2019. |
| Publication Year: | 2019 |
| Subject Terms: | Αξιολόγηση, ποιότητα, ανώτατη εκπαίδευση, Ευρωπαϊκή Ένωση, Ελλάδα, Φινλανδία, Evaluation, quality assurance, higher education, European Union, Greece, Finland |
| Description: | Η παρούσα διπλωματική έχει ως στόχο την ανάλυση και την ερμηνεία των πολιτικών ανώτατης εκπαίδευσης στη Φινλανδία και στην Ελλάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα κοινωνικο-οικονομικά και πολιτικά πλαίσια των εν λόγω χωρών και τις επιδράσεις της ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής πολιτικής. Διερευνάται, έτσι, η εξέλιξη των πολιτικών αξιολόγησης και διασφάλισης της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση στις δύο αυτές χώρες, ενώ παράλληλα εξετάζονται ο ρόλος των κοινωνικό-οικονομικών και πολιτικών πλαισίων και ο βαθμός επίδρασης της ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής πολιτικής προς την κατεύθυνση της εφαρμογής αυτών των πολιτικών. Το επιχείρημα της διπλωματικής εργασίας είναι ότι στις δύο αυτές χώρες, εφαρμόζονται παρόμοιες πολιτικές αξιολόγησης και διασφάλισης της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση. Η βασική διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι στη Φινλανδία οι πολιτικές αξιολόγησης και διασφάλισης της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση συνδέονται κυρίως με την υποχώρηση του κράτους πρόνοιας, ενώ στην Ελλάδα η εφαρμογή τους είναι αποτέλεσμα επιδράσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης This dissertation aims at the analysis and interpretation of higher education policies in Finland and in Greece, taking into consideration the social, economic and political frameworks of these two countries and the influences from the European Union education policy. Thus, the development of policies of higher education evaluation and quality assurance in thes two countries is investigated. At the same time, the role of the socio-economic and political frameworks, and the extent to which European education policy has influenced these two countries towards the implementation of these policies, are taken into consideration. The argument of this dissertation is that similar policies of evaluation and quality assurance in higher education are implemented in these two countries. The major difference lies in the fact that in Finland, the policies of higher education an quality assurance are related mainly with the withdrawal of the welfare state, while in Greece their implementation is the result of the EU influences. Διπλωματική εργασία - Πάντειο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής, ΠΜΣ "Κοινωνική Πολιτική: Μέθοδοι και Εφαρμογές", 2019 Βιβλιογραφία: σ. 46-52 |
| Document Type: | Master thesis |
| Language: | Greek |
| DOI: | 10.26250/heal.panteion.4163 |
| Accession Number: | edsair.doi...........369a8e5600b85d806a4ee4e1ef2ca5d1 |
| Database: | OpenAIRE |
| DOI: | 10.26250/heal.panteion.4163 |
|---|