Dissertation/ Thesis

The main aspects of customer-oriented enterprise management

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Τίτλος: The main aspects of customer-oriented enterprise management
Συγγραφείς: Lavryk, Yevheniia Ihorivna
Στοιχεία εκδότη: Сумський державний університет, 2021.
Έτος έκδοσης: 2021
Θεματικοί όροι: маркетинговая политика, клиентоориентированное управление, customer-oriented management, маркетингова політика, marketing policy, клієнтоорієнтоване управління
Περιγραφή: One of the most important tasks of any enterprise is to ensure its success and loyalty to customers for further effective development. Poor service delivery is a problem that can and should be solved. Consumers who are dissatisfied with the quality or provision of incomplete services begin to go to competitors. And in this case, the company loses the customer and profits.
Τύπος εγγράφου: Doctoral thesis
Thesis
Περιγραφή αρχείου: application/pdf
Γλώσσα: English
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89073
Αριθμός Καταχώρησης: edsair.dedup.wf.002..86a5487cf18c16b66965007cb5fcab6f
Βάση Δεδομένων: OpenAIRE
Περιγραφή
Η περιγραφή δεν είναι διαθέσιμη