-
1Academic Journal
Συγγραφείς: Roger Keil
Πηγή: Journal of Urban Affairs. :1-4
-
2Academic Journal
Συγγραφείς: Chandan Bose, Arya Rajendran, Charvi Tandon
Πηγή: South Asia: Journal of South Asian Studies. :1-14
-
3Academic Journal
Συγγραφείς: Kristin Snoddon
Πηγή: Journal of Sociolinguistics. 29:302-308
-
4Academic Journal
Συγγραφείς: Novia Kartikasari, Qaulan Sadida, Rizal Galih Pradana
Πηγή: International Studies in Sociology of Education. :1-5
-
5Academic Journal
Συγγραφείς: Xiuhui Li, Junjie Cai, Ge Xiao
Πηγή: Gender, Place & Culture. :1-4
-
6Academic Journal
-
7Academic Journal
Συγγραφείς: Vicky Mogollon Montagne
Πηγή: Sound Studies. :1-4
-
8Academic Journal
Συγγραφείς: Chakad Ojani
Πηγή: Journal of the Royal Anthropological Institute. 31:950-960
-
9Academic Journal
Συγγραφείς: Gayatri Devi
Πηγή: Asian Journal of Women's Studies. 31:405-410
-
10Academic Journal
Συγγραφείς: Talita Trizoli
Πηγή: EIAL - Estudios Interdisciplinarios de América Latina y el Caribe. 36:185-189
-
11Academic Journal
Συγγραφείς: Bernadette Ludwig
Συνδεδεμένο Πλήρες ΚείμενοΠηγή: Contemporary Sociology: A Journal of Reviews. 54:276-279
-
12Academic Journal
-
13Academic Journal
Πηγή: Le Mouvement Social. 2025, 289(4), p. 219c-248c.
-
14Academic Journal
Συγγραφείς: Stock, RobertAff1, IDs00048025004264_cor1
Πηγή: NTM Zeitschrift für Geschichte der Wissenschaften, Technik und Medizin: NTM Journal of the History of Science, Technology and Medicine. :1-5
-
15Academic Journal
-
16Academic Journal
Συγγραφείς: Vasilis Galis
Πηγή: Tapuya, Vol 8, Iss 1 (2025)
Θεματικοί όροι: Social sciences (General), H1-99, T1-995, Technology (General)
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://doaj.org/article/75632e9f67634709a507e96e6d5b0073
-
17Academic Journal
Συγγραφείς: Luther Obrock
Συνεισφορές: Ecole Française d'Extrême-Orient
Πηγή: Bulletin de l'Ecole française d'Extrême-Orient 109(1):330-333
Σύνδεσμος πρόσβασης: https://www.persee.fr/doc/befeo_0336-1519_2023_num_109_1_6452_T13_0330_0000_1
-
18Academic Journal
-
19Academic Journal
Πηγή: Le Mouvement Social. 2025, 289(4), p. 219f-248f.
-
20Academic Journal