Εμφανίζονται 1 - 20 Αποτελέσματα από 350 για την αναζήτηση '"complexity thinking"', χρόνος αναζήτησης: 0,80δλ Περιορισμός αποτελεσμάτων
  1. 1
    Book

    Πηγή: Creative Pragmatics for Active Learning in STEM Education Contributions from Science Education Research (CFSE). :1-28

    Περιγραφή αρχείου: electronic

  2. 2
    Academic Journal

    Συγγραφείς: Jalonen Harri Heikki Väinö

    Συνεισφορές: fi=Vaasan yliopisto|en=University of Vaasa, orcid:0000-0002-6941-7969, fi=Johtamisen yksikkö|en=School of Management, fi=Ei tutkimusalustaa|en=No platform

    Πηγή: Administration & Society. 57:218-253

    Περιγραφή αρχείου: fi=kokoteksti; en=fulltext; true

    Συνδεδεμένο Πλήρες Κείμενο
  3. 3
    eBook

    Συγγραφείς: Ong, Monica Woei LingAff8, Wong, Debbie Mei YingAff9, Yoong, JeffreyAff9

    Συνεισφορές: Tan, Oon Seng, Series EditorAff1, Low, Ee Ling, Series EditorAff2, Lee, Shu-Shing, editorAff3, Chia, Alexius, editorAff4, Chua, Bee Leng, editorAff5, Ong, Monica Woei Ling, editorAff6, Costes-Onishi, Pamela, editorAff7

    Πηγή: Teacher Professional Learning : The Singapore Perspective. 3:241-260

  4. 4
  5. 5
    Academic Journal
  6. 6
  7. 7
    Academic Journal

    Συνεισφορές: Swinburne University of Technology, The University of Newcastle. College of Health, Medicine & Wellbeing, School of Medicine and Public Health

    Πηγή: Journal of Evaluation in Clinical Practice. 30:511-520

    Σύνδεσμος πρόσβασης: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/38606518

    Συνδεδεμένο Πλήρες Κείμενο
  8. 8
    Academic Journal

    Συνεισφορές: Swinburne University of Technology, The University of Newcastle. College of Health, Medicine & Wellbeing, School of Medicine and Public Health

    Πηγή: Journal of Evaluation in Clinical Practice. 30:484-496

    Σύνδεσμος πρόσβασης: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/38258966

    Συνδεδεμένο Πλήρες Κείμενο
  9. 9
    eBook

    Συγγραφείς: Gupta, D. N.Aff3, SushilAff4

    Συνεισφορές: Gupta, D. N.Aff1, SushilAff2

    Πηγή: Innovation and Institutional Development for Public Policy : Complexity Theory, Design Thinking and System Dynamics Application. :211-281

  10. 10
    eBook

    Συγγραφείς: Gupta, D. N.Aff3, SushilAff4

    Συνεισφορές: Gupta, D. N.Aff1, SushilAff2

    Πηγή: Innovation and Institutional Development for Public Policy : Complexity Theory, Design Thinking and System Dynamics Application. :283-422

  11. 11
    eBook

    Συγγραφείς: Roos, MichaelAff2

    Συνεισφορές: Roos, MichaelAff1

    Πηγή: Principles of Complexity Economics : Concepts, Methods and Applications. :709-729

  12. 12
  13. 13
    Academic Journal
  14. 14
  15. 15
  16. 16
    Academic Journal
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
    Academic Journal

    Συγγραφείς: Mcmillan, Paul, Jess, Mike

    Πηγή: Non-Linear Perspectives on Teacher Development ISBN: 9781003372097
    Mcmillan, P & Jess, M 2021, ' Embracing complex adaptive practice : The potential of lesson study ', Professional Development in Education, vol. 47, no. 2-3, pp. 273-288 . https://doi.org/10.1080/19415257.2021.1884588

    Περιγραφή αρχείου: application/pdf