Εμφανίζονται 1 - 20 Αποτελέσματα από 15.141 για την αναζήτηση '"Web-based instruction"', χρόνος αναζήτησης: 0,82δλ Περιορισμός αποτελεσμάτων
  1. 1
  2. 2
  3. 3
    Dissertation/ Thesis

    Συγγραφείς: Carreto Pascua, José Javier

    Συνεισφορές: University/Department: Universitat de Barcelona. Facultat d'Educació

    Thesis Advisors: Durán Gilabert, Hortensia, Esparza Pagès, Mireia, Calafell, Genina

    Πηγή: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)

    Περιγραφή αρχείου: application/pdf

    Σύνδεσμος πρόσβασης: http://hdl.handle.net/10803/691360

  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
    Academic Journal

    Συγγραφείς: Elissavet Papageorgiou (ORCID 0000-0001-6995-7685), Jacqueline Wong (ORCID 0000-0002-5387-7696), Mohammad Khalil (ORCID 0000-0002-6860-4404), Annoesjka J. Cabo (ORCID 0000-0002-8305-9993)

    Πηγή: Journal of Learning Analytics. 2025 12(2):237-258.

    Peer Reviewed: Y

    Page Count: 53

    Γεωγραφικοί όροι: Netherlands

  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
    Academic Journal

    Συγγραφείς: Kaur Kiran (ORCID 0000-0003-3021-2576), Rohaida Mohd Saat (ORCID 0000-0002-0428-7366), Lieven Demeester (ORCID 0000-0003-1095-0256), Magdeleine Duan Ning Lew (ORCID 0000-0002-0662-3968), Wei Leng Neo (ORCID 0000-0003-3728-1662), Nopphol Pausawasdi (ORCID 0000-0001-6612-3941), Thasaneeya Ratanaroutai Nopparatjamjomras (ORCID 0000-0002-7813-3095)

    Πηγή: Contemporary Educational Technology. 2025 17(2):567.

    Peer Reviewed: Y

    Page Count: 16

  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
    Academic Journal
  17. 17
  18. 18
  19. 19
    Academic Journal

    Συγγραφείς: Kathryn M. Yee (ORCID 0000-0002-6227-1223), Kate Luken Raz (ORCID 0000-0003-1666-5704), Riley N. Sims (ORCID 0000-0003-1619-0219), Melanie Killen (ORCID 0000-0002-6392-9373)

    Πηγή: Social Psychology of Education: An International Journal. 2025 28(1).

    Peer Reviewed: Y

    Page Count: 20

    Sponsoring Agency: National Science Foundation (NSF), Division of Behavioral and Cognitive Sciences (BCS)
    National Institutes of Health (NIH) (DHHS)

    Συνδεδεμένο Πλήρες Κείμενο
  20. 20