Εμφανίζονται 1 - 20 Αποτελέσματα από 343 για την αναζήτηση '"Màrqueting per Internet"', χρόνος αναζήτησης: 0,91δλ Περιορισμός αποτελεσμάτων
  1. 1
    Dissertation/ Thesis
  2. 2
    Dissertation/ Thesis

    Συγγραφείς: Laureckis Mollà, María Eugenia

    Συνεισφορές: University/Department: Universitat de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

    Thesis Advisors: Küster Boluda, Inés, Vila-López, Natalia, Forgas Coll, Santiago

    Πηγή: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)

    Περιγραφή αρχείου: application/pdf

    Σύνδεσμος πρόσβασης: http://hdl.handle.net/10803/688246

  3. 3
    Dissertation/ Thesis

    Συγγραφείς: Sans Serrano, Alexandra

    Συνεισφορές: University/Department: Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

    Thesis Advisors: Llorente Barroso, Carmen, Freire-Sánchez, Alfonso

    Πηγή: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)

    Περιγραφή αρχείου: application/pdf

    Σύνδεσμος πρόσβασης: http://hdl.handle.net/10803/689224

  4. 4
    Academic Journal

    Πηγή: Revista de Ciencias de la Comunicación e Información. 30:1-27

    Περιγραφή αρχείου: application/pdf

    Σύνδεσμος πρόσβασης: https://hdl.handle.net/10550/115097

  5. 5
    Dissertation/ Thesis

    Συγγραφείς: López Julià, Aleida

    Συνεισφορές: University/Department: Universitat de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

    Thesis Advisors: Forgas Coll, Santiago, Palau Saumell, Ramon

    Πηγή: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)

    Περιγραφή αρχείου: application/pdf

    Σύνδεσμος πρόσβασης: http://hdl.handle.net/10803/669768

  6. 6
  7. 7
    Dissertation/ Thesis

    Συγγραφείς: Feliu i Roe, Lluís

    Συνεισφορές: University/Department: Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

    Thesis Advisors: Fondevila i Gascón, Joan Francesc

    Πηγή: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)

    Περιγραφή αρχείου: application/pdf

    Σύνδεσμος πρόσβασης: http://hdl.handle.net/10803/454741

  8. 8
    Dissertation/ Thesis

    Συγγραφείς: Argila Irurita, Ana María

    Συνεισφορές: University/Department: Universitat de Barcelona. Departament d'Economia i Organització d'Empreses

    Thesis Advisors: Martínez López, Francisco José, Rodríguez Ardura, Inma, Subirà Lobera, Esther

    Πηγή: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)

    Περιγραφή αρχείου: application/pdf

    Σύνδεσμος πρόσβασης: http://hdl.handle.net/10803/129275

  9. 9
    Book

    Συνεισφορές: Universitat Ramon Llull. IQS

    Πηγή: Rethinking Advertising ISBN: 9783031865350
    DAU Arxiu Digital de la Universitat Ramon Llull
    instname

    Περιγραφή αρχείου: application/pdf

  10. 10
    Academic Journal

    Συνεισφορές: Universitat de Barcelona, University of Castilla-La Mancha, Marketing & Retail, Hamad Bin Khalifa University (HBKU)

    Πηγή: Romero Jara, Edgar Solanellas, Francesc López Carril, Samuel Kolyperas, Dimitrios Anagnostopoulos, Christos 2024 The more we post, the better? A comparative analysis of fan engagement on social media profiles of football leagues International Journal Of Sports Marketing & Sponsorship 1 22
    RODERIC. Repositorio Institucional de la Universitat de València
    Universitat de València

    Περιγραφή αρχείου: application/pdf

    Σύνδεσμος πρόσβασης: https://hdl.handle.net/10550/99212

    Συνδεδεμένο Πλήρες Κείμενο
  11. 11
    Academic Journal

    Πηγή: Küster Boluda, Inés Vila López, Natalia Mora Pérez, Elisabet Casanoves Boix, Javier 2024 Social Media Impact on international sports events related to the brand Spain: a comparison between inner versus otuside events European journal of management and business economics 1 12
    RODERIC. Repositorio Institucional de la Universitat de València
    Universitat de València
    European Journal of Management and Business Economics, Vol 34, Iss 2, Pp 121-132 (2025)

    Περιγραφή αρχείου: application/pdf

  12. 12
    Academic Journal

    Πηγή: Casanoves Boix, Javier Pérez Sánchez, Mónica 2022 Digital brand identity applied to the tourism industry: Vueling Airlines case study Journal of Tourism and Heritage Research (JTHR) 5 3 120 140

    Θεματικοί όροι: turisme, màrqueting per internet

    Περιγραφή αρχείου: application/pdf

    Relation: Journal of Tourism and Heritage Research (JTHR), 2022, vol. 5, num. 3, p. 120-140; https://hdl.handle.net/10550/109311; 172123

    Διαθεσιμότητα: https://hdl.handle.net/10550/109311

  13. 13
  14. 14
    Academic Journal

    Συγγραφείς: Noela Michael, Francesc Fusté‐Forné

    Πηγή: International Journal of Tourism Research, 2022, vol. undef, núm. undef, p. undef
    Articles publicats (D-EM)
    DUGiDocs – Universitat de Girona
    instname

    Περιγραφή αρχείου: application/pdf

    Σύνδεσμος πρόσβασης: http://hdl.handle.net/10256/21706

    Συνδεδεμένο Πλήρες Κείμενο
  15. 15
    Academic Journal

    Πηγή: Badenes Rocha, Alberto Bigné Alcañiz, J. Enrique Ruiz Mafé, Carla 2022 Visual attention paid to negative comments in cause-related posts: visual style and emotionality matter International Journal Of Advertising 41 8 1454 1476
    RODERIC. Repositorio Institucional de la Universitat de València
    instname

    Περιγραφή αρχείου: application/pdf

    Σύνδεσμος πρόσβασης: https://hdl.handle.net/10550/100049

  16. 16
    Academic Journal

    Πηγή: Soto Vives, Rubén Küster Boluda, Inés Vila Lopez, Natalia 2024 YouTuber Credibility and healthy food purchase International Journal of Marketing, Communication and New Media 12 22 75 97
    RODERIC. Repositorio Institucional de la Universitat de València
    instname

    Θεματικοί όροι: aliments, compres, xarxes socials, màrqueting per internet

    Περιγραφή αρχείου: application/pdf

    Σύνδεσμος πρόσβασης: https://hdl.handle.net/10550/102822

  17. 17
  18. 18
    Academic Journal

    Πηγή: Articles publicats en revistes (Empresa)
    Dipòsit Digital de la UB
    Universidad de Barcelona

    Περιγραφή αρχείου: application/pdf

    Σύνδεσμος πρόσβασης: https://hdl.handle.net/2445/221654

  19. 19
    Academic Journal

    Πηγή: Badenes Rocha, Alberto Bigné Alcañiz, J. Enrique Ruiz Mafé, Carla 2022 Visual attention paid to negative comments in cause-related posts: visual style and emotionality matter International Journal Of Advertising 41 8 1454 1476

    Περιγραφή αρχείου: application/pdf

    Relation: International Journal Of Advertising, 2022, vol. 41, num. 8, p. 1454-1476; https://hdl.handle.net/10550/100049; 159661

    Διαθεσιμότητα: https://hdl.handle.net/10550/100049

  20. 20
    Academic Journal

    Συγγραφείς: Fuster Márquez, Miguel

    Πηγή: Fuster Márquez, Miguel 2014 Lexical bundles and phrase frames in the language of hotel websites English Text Construction 7 1 84 121

    Περιγραφή αρχείου: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document

    Relation: English Text Construction, 2014, vol. 7, num. 1, p. 84-121; FFI2011-24712; https://hdl.handle.net/10550/93349; 093821