-
1Academic Journal
Συγγραφείς: Xia, Qing, He, Xianan, Gong, Siyu
Πηγή: Journal of Product & Brand Management, 2025, Vol. 34, Issue 6, pp. 878-891.
Σύνδεσμος πρόσβασης: http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-11-2024-5575
-
2Academic Journal
Συγγραφείς: He, Xianan a, b, Xia, Qing b, Feng, Wenqi c, ⁎
Συνδεδεμένο Πλήρες ΚείμενοΠηγή: In Journal of Retailing and Consumer Services October 2025 87
-
3Academic Journal
Συγγραφείς: He, Xianan a, #, Xia, Qing b, #, Gong, Siyu c, ⁎
Συνδεδεμένο Πλήρες ΚείμενοΠηγή: In Journal of Business Research January 2026 203
-
4Academic Journal
Συγγραφείς: Song, Xiaobing, He, Xianan, Huo, Da
Συνεισφορές: National Natural Science Foundation of China
Πηγή: Psychology & Marketing ; volume 42, issue 5, page 1379-1397 ; ISSN 0742-6046 1520-6793